Četrnaestu godinu zaredom najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj je DM-drogerie markt, na drugom mjestu i ove godine se nalazi trgovački lanac Lidl Hrvatska, a na trećem Rimac Grupa, pokazuje istraživanje portala MojPosao.
Od ispitanika se tražilo da imenuju poslodavca “prvog”, “drugog” i “trećeg” izbora, pri čemu su “prvi” dobili tri, “drugi” dva, a “treći” jedan bod, na temelju čega se izračunavao ukupan poredak.
Poslodavac prvog izbora i ove godine je bio dm-drogerie markt, drugi je bio Lidl, treća opet Rimac Grupa, na četvrtom mjestu se našla Muller trgovina, slijedi A1 Hrvatska, pa HEP, Hrvatski telekom, Kaufland Hrvatska, Ina, dok listu deset najbolje plasiranih zaključuje Atlantic grupa.
Na listi najpoželjnijih poslodavaca zamjetan je skok tehnoloških kompanija kao što su Google Hrvatska, Microsoft Hrvatska te Ericsson Nikola Tesla koje su ove godine ušle u top 20, istaknuto je.
Google Hrvatska je tako zauzeo 18. mjesto, Microsoft Hrvatska 20. mjesto, a Ericsson Nikola Tesla 15. mjesto.
Ispitanici su u istraživanju izdvojili do tri faktora koja po njihovom mišljenju najpoželjniji poslodavac mora imati, a najviše njih, 45 posto, istaknulo je dobre međuljudske odnose, odnosno dobru atmosferu na radnom mjestu.
Nakon toga sa po 43 posto slijede dobar tretman od nadređenih te sigurnost radnog mjesta. Među manje bitnim faktorima su društvena odgovornost kompanije, nematerijalne beneficije te prilika za hijerarhijsko napredovanje, pokazalo je istraživanje.
Kada je riječ o dodatnim beneficijama, 64 posto ispitanika najpoželjnijima smatra bonuse za izvanredna postignuća, dok s po 51 posto slijede fleksibilno radno vrijeme i naknada za putne troškove.
Gotovo polovica ispitanika, njih 47 posto, često razmišlja o promjeni poslodavca, dok ih 35 posto o tome razmišlja ponekad. Svega 18 posto ispitanika uopće ne razmišlja o promjeni posla, rezultati su istraživanja.
Međutim, ispitanici koji rade kod svog poslodavca prvog izbora u puno manjoj mjeri razmišljaju o promjeni posla, nego oni koji ne rade kod svog poslodavca prvog izbora. Više od polovice ispitanika, 54 posto, koji rade kod svog poželjnog poslodavca uopće ne razmišlja o promjeni posla, dok je takvih svega devet posto među ispitanicima koji ne rade kod svog odabranog poslodavca.
Njih, pak, više od polovice, 55 posto, često razmišlja o promjeni posla, naspram svega 11 posto onih koji često razmišljaju o promjeni posla, a rade kod svog poželjnog poslodavca, navodi se.
“Sukladno ovim rezultatima ne čudi podatak da 48 posto ispitanika aktivno traži posao, dok ih naredna trećina, 38 posto, ne traži posao, ali ukoliko bi ih poslodavac kontaktirao razmislili bi o tome”, istaknuli su s portala MojPosao.
Naposljetku, svega 14 posto ispitanika uopće ne traži posao. Također, posao u većoj mjeri traže oni ispitanici koji ne rade kod svog poželjnog poslodavca, 51 posto, nego oni koji rade kod poželjnog poslodavca, pri čemu njih 17 posto traži posao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....