U lipnju su gorući problemi u Splitu bili povezani s uslugom Hrvatske pošte. Pošiljke su kasnile ili uopće ne bi stigle na adresu, a računi bi završili pokraj sandučića ili na podu.
Dana 26. lipnja, dok je to bio aktualan problem, poslali smo upit Hrvatskoj pošti da provjerimo gdje je "zapelo" i zbog čega ne stiže pošta u mnoge splitske kvartove.
Nakon više od dva mjeseca dobili smo njihov odgovor! Mrtvo hladno odgovaraju na upit kao da je poslan jučer. Bez ikakve isprike, bez objašnjenja razloga neodgovaranja i bez konkretnog odgovora.
"Poštovana gospođo Vujnović, nastavno na Vaš prigovor koji smo zaprimili putem elektroničke pošte dana 26. lipnja 2023. godine molimo Vas da nam najkasnije u roku od tri dana dostavite adresne podatke primatelja kao i punomoć o zastupanju korisnika ukoliko se pošiljke ne odnose na Vaše ime i prezime.
S poštovanjem, Vaša Hrvatska pošta", napisali su u odgovoru.
"Najkasnije u roku od tri dana", pišu, no nismo sigurni da oni uopće imaju pojam o vremenu. Jesu li svjesni da odgovaraju na upit 73 dana kasnije?
U tih 73 dana čekanja odgovora svašta se događalo u gradu – Ameri su došli u Split i već se vratili doma, ultraši su došli, izludirali se i otišli, taksisti su se potukli (više puta), ilegalni hosteli su otvoreni i zatvoreni, Hajduk je pobjeđivao i gubio na Poljudu... No jedino se u HP-u ništa nije pomaknulo. Oni su zapeli u nekom svom vremenu i prostoru.
1752 sata čekanja odgovora. Ako se, recimo, uputite iz Splita do Zagreba pješice, treba vam otprilike 78 sati. Dakle, 20-ak puta stignete pješice do našega glavnog grada i natrag do Splita, a nakon te ekspedicije iz Pošte biste (možda) dobili odgovor.
Svakako lijepo od njih što su odgovorili i dokazali da se znaju služiti elektroničkom poštom.