Prije mjesec dana pisali smo o problemima koje HEP Elektra ima sa slanjem računa, a koji su nastali razdvajanjem dviju djelatnosti Hrvatske elektroprivrede – opskrbe i distribucije.
Posljedica toga je nešto kasnija dostava računa u odnosu na do sada uobičajene termine...
Premda iz HEP-a navode kako je riječ o kašnjenju od otprilike pet dana, korisnici HEP-ove univerzalne usluge na akontacijske su rate čekali i dulje, gotovo 15 dana.
Sad su nam se, pak, obratili i oni potrošači koji su izabrali HEPI tržišni model, a takva kućanstva opskrbljuje i račune im dostavlja HEP Opskrba, dakle, druga tvrtka u okviru HEP grupacije. Račun obično dobivaju između 10. i 14. u mjesecu, no onaj za svibanj, požalili su nam se, nikako da dođe.
Ima li HEP Opskrba iste probleme kao i HEP Elektra, odnosno informatički sustav koji "šteka" i zbog kojeg (osim već spomenutog problema razdvajanja djelatnosti) građanima kasne uplatnice ili na njima dolaze krivi iznosi?
Iz HEP-a to, međutim, demantiraju i navode kako je kašnjenje ovaj put posljedica produženog vikenda, odnosno četiri uzastopna neradna dana.
– HEP Opskrba svojim kupcima redovito šalje račune za električnu energiju. Kućanstvima kojima se mjesečno šalje račun za mjesečnu naknadu za isporučenu električnu energiju, računi za mjesec svibanj izdani su u redovnom planu obrade 26. svibnja 2018. godine. Onim, pak, korisnicima iz kategorije kućanstva koji sami dostavljaju očitanja, računi se izdaju sredinom mjeseca, nakon obrade zaprimljenih mjernih podataka. Prema informacijama koje smo dobili od kupaca, računi su jučer dostavljeni na njihove adrese. Manji pomak u datumu dostave nastao je zbog četiri povezana neradna dana (dani vikenda i državnih praznika) tijekom kojih nisu dostavljani računi – poručuju iz HEP-ova Odjela za odnose s javnošću.
StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetsustav (ne) šteka
Potrošači uplatnice čekali i do dva tjedna, a HEP se pravda: Nije do nas, računi su kasnili zbog neradnih dana...
1. srpnja 2018. - 19:50