StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetUdar na mrežu

Telekomi već apeliraju na građane: koristite fiksne telefone i fiksni pristup mreži da ne puknu linije

Piše Šibenski.hr
19. ožujka 2020. - 15:26

Većina hrvatskih tvrtki, naravno, onih kojima djelatnost dopušta, zaposlenicima je naredila rad od kuće, kao jednu od učinkovitijih mjera sprječavanja zaraze koronavirusom, piše Slobodna Dalmacija.

Pitanje je, međutim, koliko su naši telekomi spremni za takav razvoj situacije, odnosno hoće li mreže izdržati takav “udar” i iznimno opterećenje. Iz Hrvatskog Telekoma apelirali su na svoje klijente da koriste fiksne telefone, kao i fiksni pristup internetu, kad je moguće, kako ne bi došlo do “pucanja” mreže.

- Hrvatski Telekom je u ovom trenutku u potpunosti posvećen osiguravanju povezanosti naših korisnika te poduzima sve kako bi infrastrukturom osigurao da povezivanje i mreža djeluju punim kapacitetom, na pouzdan i stabilan način. Osigurali smo kontakte i pratimo zbivanja kod operatora u drugim europskim državama ozbiljno zahvaćenima pandemijom kako bismo na vrijeme prepoznali rizike, te ih uspješno otklonili. HT je nedavno dovršio projekt modernizacije mobilne mreže, čime su povećane korisničke brzine i poboljšana je kvaliteta mobilnih usluga za sve korisnike u Hrvatskoj.

S obzirom da je riječ o izvanrednoj situaciji u kojoj su mreže iznimno opterećene, apeliramo na odgovorno korištenje usluga kako bi sustav i nadalje u potpunosti ostao stabilan - poručuju iz HT-a.

Iz A1 napominju kako u pojedinim trenucima bilježe i dvostruko više glasovnog prometa nego inače, što je očekivano jer su se mnoge kompanije prilagodile situaciji i uvele rad od kuće.

 Povećan je i promet vezan uz multimedijske servise i streaming platforme. Također, velik broj korisnika gleda uživo i na zahtjev TV kanale HRT3 i Sportsku televiziju (SPTV) zbog prikazivanja školskog sadržaja, kao i dječje programe. Korisnici mogu sve interakcije s kompanijom obaviti digitalno na webu www.a1.hr i u aplikaciji Moj A1. Oni su to i prepoznali, pa uz aktivaciju besplatnog podatkovnog prometa, koji smo osigurali svim privatnim i poslovnim korisnicima, aplikacija Moj A1 bilježi gotovo dvostruki promet od uobičajenog - objašnjavaju iz A1.

Otvorili su posebnu web stranicu www.a1.hr/covid-19 na kojoj su sve informacije o A1 mreži.

Tele2 bilježi opterećenost na visokoj razini, ali kapacitet je još uvijek dovoljan.

- Maksimalno smo usmjereni na omogućavanje komunikacije našim korisnicima i dio naših zaposlenika stalno radi na održavanju kontinuiteta poslovanja... Očekujemo i dodatna povećanja prometa u Tele2 mreži. Naši stručnjaci već se pripremaju kako bi povećali kapacitete na svim ključnim točkama Tele2 mreže - kazala je za Slobodnu Dalmaciju Julija Jerleković iz tvrtke Tele2.

16. studeni 2024 12:23