StoryEditorOCM
ŠibenikLažni marketing

Obonjan se reklamira kao privatan otok: ‘Taj termin koristimo da privučemo goste‘

Piše Šibenski.hr
15. lipnja 2024. - 14:30

Obonjan je prekrasan otok koji se nalazi u Šibenskom arhipelagu preko puta Zlarina i svakako nije privatan. Znaju to i u tvrtki koja njime upravlja, no svejedno javnosti plasiraju informaciju da se radi o - privatnom otoku za rajski odmor, piše portal Morski.hr.

Naprosto je nevjerojatno, nastavlja se u tekstu, na što sve možete naići kad je oglašavanje u pitanju. Tako je u režiji tvrtke Obonjan rivijera d.d., sa šibenskom adresom, tj. u režiji kreativnog marketinškog tima ove tvrtke otok Obonjan postao privatni otok!

Sama riječ privatno djeluje ekskluzivno i vjerojatno očarava posjetitelje dubokih džepova koji ne žele da im na rajskom odmoru smeta "običan narod" sa svojim ručnicima i jeftinim sredstvom protiv sunčevog zračenja. Znaju to i u tvrtki Obonjan rivijera d.d. koja otokom upravlja pa su odlučili otok "reklamirati" kao privatan!

Kako nas je to naprosto "ubolo u oči" odlučili smo ipak provjeriti radi li se o nekoj omašci, o slučajnom nespretnom izražavanju, pa smo kontaktirali ljude iz tvrtke koja je skovala ovu majstorsku marketinšku strategiju.

Na naše veliko iznenađenje, nastavlja se na Morski.hr, dobili smo odgovor kako su oni svjesni da otoci ne mogu biti privatno vlasništvo, ali su svejedno otok odlučili predstavljati kao takav jer se to naprosto - bolje prodaje!

Ovako je glasio odgovor iz tvrtke Obonjan rivijera d.d., tj. odgovor njihove osobe zadužene za prodaju i marketing:

"Predmetni navod koji ste priložili u attachmentu Vašeg inicijalnog maila jedna je od stavki komunikacije koju koristimo jedino i isključivo u marketinške svrhe. Odnos otoka Obonjan u relaciji sa tvrtkom Obonjan Rivijera d.d. definiran je koncesijskim ugovorom, a sigurni smo da ste upoznati s činjenicom da otoci kao takvi ne mogu biti privatno vlasništvo. Pretpostavljamo kako Vas je priloženi navod zbunio, no Intencija korištenja termina je u prvom redu privlačenje stranih gostiju koji boravkom na otoku imaju priliku uživati u jedinstvenom turističkom proizvodu kakvih nema u okruženju, niti u nama konkurentskim destinacijama na Mediteranu (postoji nešto slično u Grčkoj, ali ipak dovoljno drugačije od koncepta Obonjana).

Kako kroz vlastito poslovanje imamo intenciju promovirati posebnosti ponude na Jadranu i RH, tako i predmetni termin koristimo isključivo kao detalj koji ima za cilj posjetiteljima ukazati na posebnost samog otoka. Dakle, u marketinške svrhe i isključivo sa željom da kroz taj vid promocije realiziramo rezultate koji ulaze u kumulativni rezultat cjelokupne turističke ponude RH - napisali su iz ureda za prodaju i marketing tvrtke Obonjan Rivijera d.d.

Cijeli tekst pročitajte OVDJE.

 

26. lipanj 2024 10:32