StoryEditorOCM
ŠibenikNova usluga

Šibenski "Gradski parking" od 1. veljače 2018. godine omogućava svojim korisnicima plaćanje parkinga putem mobilne aplikacije „Paydo“

Piše Šibenski.hr
30. siječnja 2018. - 15:40

Šibenski Gradski parking d.o.o., od 1. veljače 2018. godine omogućava svojim korisnicima plaćanje parkinga putem mobilne aplikacije „Paydo“.

Usluga je dostupna putem AppStore ili GooglePlaya pod nazivom „Paydo“.
Putem aplikacije moći će se kupiti - satna, dnevna, tjedna, mjesečna i godišnja parkirnih karata, a omogućuje se stanarima i kupovina povlaštene (stanarske) karte.

Pristup aplikaciji je je jednostavan i započinje registracijom korisnika nakon koje se kupuje željena karta, uz potrebnu sigurnost u smislu zaštite osobnih podataka.
Nakon registracije korisnika, korak koji slijedi je unos registarske oznake vozila i odabir željene parkirne karte, a sve uz kartično plaćanje.

Ovaj značajan projekt, koji je realiziran suradnjom Gradskog parkinga d.o.o. i EPK portala poduzeća Infoart Grupe, doprinijet će kvaliteti pružanja usluge krajnjem korisniku.

Uvođenje modernizirane usluge uvelike će olakšati proces kupnje parkirnih karata, te smanjiti troškove i  gužve na blagajnama Gradskog parkinga d.o.o.

Nova usluga je svakako olakšanje i za brojne turiste koji do sada nisu mogli koristiti opciju plaćanja SMS-om, već su morali tražiti najbliži parkirni automat. Za njih je aplikacija dostupna na engleskom i talijanskom jeziku.

- Gradski parking d.o.o. kao društveno odgovorna tvrtka nastoji koristiti sve komunikacijske i digitalne kanale kako bismo približili svoju djelatnost građanima te u skladu s tim poboljšamo kvalitetu života u gradu, omogućimo uštedu vremena , smanjimo nepotrebna čekanja I višak papirologije- kazao je Goran Bulat, direktor "Gradskog parkinga"

05. svibanj 2024 12:15