Ilija Čičak iz Knina novoizabrani je predsjednik Županijske organizacije HSLS-a Šibensko-kninske županije. Dosadašnji predsjednik kninskog ogranka socijalnih liberala u HSLS je ušao 2009. godine i ima zanimljiv životni put. Rođen je 1972. godine u Derventi, branitelj je iz Domovinskog rata i ratni vojni invalid, pripadnik slavnih "'Tigrova", Prve gardijske brigade HV-a, a u Knin, u kojem živi i u kojem je dobio stan od Ministarstva branitelja, doselio se nakon "Oluje", 1998. godine, s obitelji, suprugom i troje djece.
Velike ambicije
Ima velike ambicije - podignuti na noge već skoro zamrlu stranku, što mu je osnovni cilj, kroz formiranje novih ogranaka, ponajprije u Unešiću, Vodicama, Skradinu, pored već postojećih u Šibeniku, Drnišu i Kninu.
- Želimo biti nazočni u gradskim i općinskim vijećima, Županijskoj skupštini, da možemo utjecati na politički život i rad izvršne vlasti i odluke koje donosi u sredinama u kojima živimo i radimo - kazat će Čičak, koji je na prošlim lokalnim izborima bio i kandidat liberala za gradonačelnika Knina pa je dobro upoznat s problemima građana. Prvenstveno mladih i obrazovanih ljudi, koji ne mogu doći do posla, jer on nije vezan za kvalifikacije i sposobnosti, već za veze. Zato i odlaze vani, veli Čičak, ističući kako je veliki problem ne samo Knina, već i cijele županije, prometna povezanost.
- Svi su dosad o toj famoznoj cesti Knin - Drniš - Šibenik, kao o kralježnici županije, i bivši i sadašnji župan, samo govorili, a da nitko od njih nije ništa konkretno poduzeo na njezinoj izgradnji. Zanimale su ih pozicije, a ne konkretni problemi ljudi. Evo jedan primjer - kako će ljudi iz Kistanja doći u Knin kad nemaju ni vlaka ni autobusa, snalaze se kako znaju i umiju, plaćaju ljude na crno da ih voze. I ne samo ljudi iz Kistanja, nego i iz Biskupije, Golubića, u kojem ima jako puno ljudi doseljenih iz BiH, koji nemaju javnog prijevoza. Imate ljudi starijih, koji nemaju auta, i ne mogu doći u grad kupiti lijekove, doći kod doktora. Kad je tako starijima, naravno da ni mladi u takvom okruženju ne vide svoju perspektivu pa se i ne vraćaju nakon završetka školovanja u Splitu i Zagrebu - veli Čičak. Koji najlakši izlaz iz takvog stanja vidi u izgradnji brze ceste Šibenik - Drniš - Knin. Veliki razvojni potencijal i obostranu korist u tome da se za 15 minuta dođe iz Knina u Šibenik. I Šibenika u Knin.
Nismo zadovoljni
- Iako nismo ušli u Županijsku skupštinu, itekako pratimo rad župana i odluke koje donosi ŽS. I nismo zadovoljni radom župana i njegova tima za ovih šest mjeseci. Ne samo da ne vidimo njihove projekcije rada i plana za četiri godine, već ne vidimo ni suglasje unutar vladajuće koalicije. Tu napose treba napomenuti neslaganje oko donošenja rebalansa proračuna između liste Stipe Petrine i aktualnog župana Jelića.
To sve ne ide u prilog ni razvoju ni napretku županije. Prvo na što bismo županu skrenuli pažnju i dali preporuku je da što prije krene u rješavanje ceste Šibenik - Knin, pogotovo što za nju već postoje projektna dokumentacija i lokacijska dozvola. Hrvatske ceste raspolažu godišnje s tri milijarde kuna, a tu su još i kohezijski fondovi. Bila bi šteta za županiju da se to ne iskoristi. Nekidan je u Šibeniku bio direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić, a župan se s njim nije susreo. Valjda mu je bilo važnije održavati Županijsku skupštinu u Drnišu nego se naći s čovjekom koji ima punu kesu novaca. Od kojih i Drniš i cijela županija mogu imati puno više koristi - kazao je novi predsjednik ŽO HSLS-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....