U ostalom dijelu godine još nekako - ljeti, nikako! Riječ je o slučajevima kada vam hitno trebaju kućni majstori. Iznenadni kvarovi noćna su mora i iznajmljivačima jer gosti baš i nemaju razumijevanja kada ne dobiju uslugu koju su platili. Muku muče i ugostitelji, o svima ostalima da i ne govorimo, piše HRT
Plaćeni su i traženi! No iznajmljivači, kažu, luksuz je čekati ih! Kad tehnika zakaže, gost zahtijeva da se kvar popravi. Odmah!
Sam svoj majstor je iz potrebe. I zbog lista čekanja i poplave samoprozvanih stručnjaka.
- I onda dođu ne riješe problem, naplate vam ili ih morate čekat po par dana, a vama gori pod nogama. Gost zahtjeva da sve bude tip-top. Jednostavno, ne možemo čekat, moramo uzet alat u svoje ruke, govori Mario Pokrovac, iznajmljivač iz Oklaja.
Majstori su "prebukirani". Sada ih se za cijenu ne pita, nego moli: "Dođi, jučer!".
- Znam da sam za neke majstore trebala čekati do dva mjeseca. Plus toga kasnije morate čekati taj komad koji se naruči i otprilike 45 dana. Na kraju vam ispadne možda jeftinija varijanta da kupite novi uređaj nego da čekate popravak, naglašava Lorena John, predsjednica Udruge obiteljskog smještaja Istre.
Ni gosti čekanje ne vole. A recenzije "prodaju" smještaj.
U profi-kuhinji kvarovi su pravilo! Lako za sitne, kažu u ovoj, opremu za "prvu pomoć" imaju.Krupniji problemi su za prave meštre. Povezani su sa stručnima i brzima jer raditi se mora!
- Ako je neki sitni kvar, to može biti odmah isti dan ili sutradan, ovisi ako je dio koji se treba naručit, onda malo duže čekamo. Ali imamo back-up plan, imamo rezervne aparate, tako da ako se jedan pokvari, onda drugoga stavimo u funkciju, govori Rahela Slamić, voditeljica restorana, Primošten.
Tržište za kvalitetnim majstorima vapi. Njihove su ruke zlatne. I dobro od njih žive.
A među školarcima popularni postaju baš obrtnički smjerovi.
-Traži se mjesto više sada. Zadnjih godina Vlada je davala subvencije kako za djecu koja upišu deficitarna zanimanja i koja idu po jedinstvenu modelu, isto prakse koliko i teorije. Dobiva subvenciju i mentora kojih ih u radionici obučava, naglasio je potpredsjednik Hrvatske obrtničke komore Joso Smolić.
Za plovidbu bez stresa o plovilu se treba brinuti cijelu godinu. A u matičnoj luci ključna je kvalitetna servisna logistika!
- Kvarova ima. Rješavaju se prilično brzo zato što je distribucijska mreža povezana i ako neki dijelovi koji nisu na zalihi nedostaju, jako brzo se mogu naručiti iz drugih EU zemalja i oni su tu u roku od 3 do 5 radnih dana, govori Kristina Alviž, voditeljica marine u Betini.
No ponekad baš toliko traje i dugoočekivani odmor. Kroje nam gosti turistički imidž. Valja im stoga ugoditi. A oni očekuju popravke sad i odmah. Zato "muke po majstorima" treba rješavati žurno i sustavno, piše HRT