Anđela Miljuš i njena obitelj rijetki su stalni su stanovnici naselja Kanica kod Rogoznice. Gospođa je u godinama, ozbiljno bolesna i telefonska i internetska veza i te kako joj je bitna. Uredno plaća račune, a veze i internetskog signala uglavnom nema. Dovoljno je malo vjetra i koja kap kiše pa da nestručno postavljena kutija priključaka otkaže.
- Deset puta smo molili da to promijene i omoguće nam normalan prijem telefona i interneta. Onkološki sam i kardiološki bolesnik i telefon mi je potreban, a oni su mi rekli da moj moj život stavim na čekanje do 19. rujna kada će navodno doći otkloniti kvar. Stvarno su prešli sve mjere normalnog ophođenja s korisnikom, ali zato uredno isporučuju račune - ogorčeno kaže Anđela.
A komunikacija s službom za korisnike T-Coma izgleda otprilike ovako. Prijavi se kvar, kažu da će to otkloniti, pa onda malo ima veze, pa opet nema, a od 6. kolovoza nema je nikako. Susjedu je bio tehničar 31. srpnja i kvar je mu je otklonjen, ali ona zato tehničara treba čeakati do 19. rujna.
– Moram gubiti svoje dragocjeno vrijeme, živcirati se jer ne mogu kontaktirati obitelj. Uredno plaćam račune i moram ih moliti da mi poprave liniju. Kvar povremenim stanovnicima se otklanja, a nas koji tu stalo živimo stavlja se na čekanje - kaže nam Anđela Miljuš.