Na posljednjoj sjednici Vlade donijeta je odluka kojom je uklonjena i posljednja, veća pravna zapreka u projektu rekonstrukcije mosta "Skradin" te dijela državne ceste DC56 – dionice koja je jedan od ulaza u grad Skradin.
Naime, Hrvatske ceste, inače nositelj projekta, uputile su Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture prijedlog za promjenom granica pomorskog dobra tako da se pješčana obala od 58 četvornih metara, a koja se nalazi na trasi predviđenoj za gradnju, izuzme iz područja pomorskog dobra u korist društva Hrvatske ceste.
Prijedlog je, rekosmo, odobren, čime se projekt vrijedan 1,642,444 eura s uključenim PDV-om (12,3 milijuna kuna) može nastaviti. Uz rušenje postojećeg i gradnju novog, 14 metara dugog mosta preko vodotoka "Rivina jaruga" planirana je gradnja i pješačko-biciklističke staze u pravcu ulaza u Nacionalni park Krka. Inače, riječ je o neupitno važnoj dionici, koja je zapravo jedina kopnena veza između grada Skradina i NP Krka.
- Ja bih bio najzadovoljniji da je projekt dovršen još prošle godine – kazuje nam gradonačelnik Skradina, Antonijo Brajković – ali neke stvari, koliko god htjeli ne možemo ubrzati. Pomorsko dobro na toj čestici je izdvojeno, dato je na upravljanje Hrvatskim cestama i mi očekujemo da ćemo kroz veljaču odabrati izvođača radova – ističe Brajković.
Javni natječaj za izvođača radova je u tijeku. Radovi bi, procjenjuje prvi čovjek grada Skradina, trebali započeti nakon turističke sezone.
- Mislim da bi se izvođač radova mogao uvesti u posao u travnju ili svibnju ove godine. Turistička sezona u Skradinu, zbog NP Krka, počinje ranije. Zbog toga je realnije da početak radova bude u ranu jesen. U svakom slučaju, sretan sam što ćemo ovaj gorući problem, kako prometni tako i sigurnosni, napokon riješiti – zaključuje Brajković.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....