StoryEditorOCM
Županijamorao na sud

‘Sumnjam da su sve moje pošiljke bile kontrolirane i filtrirane‘: Rogozničanin tužio Hrvatsku poštu, slučaj je nevjerojatan

Piše Vedrana Stočić
29. siječnja 2022. - 12:36

Više od godinu dana Josip Vidović, čija adresa je Uvala luka 42 Zatoglav - Općina Rogoznica ima problema s Hrvatskom poštom. Sve je počelo s dostavom bankovne kartice koju nikada nije dobio iako su ga u banci uvjeravali da je poslana. Izdana mu je nova koju je podigao direktno u poslovnici.

Slijedeće je bilo pismo iz rogozničke Ispostave za prostorno planiranje i građenja koje putovalo više od mjesec dana do njegove kuće, a udaljenost je manja od 1 kilometra. Poziv za očitovanje na parcelacijski elaborat dostavljen mu je petak 7.5.2021 u 21 sati bez dostavnice, a očitovanje na terenu trebalo je biti u subotu u 12 sati. Na servisu HP tracking je pisalo da mu je važno pismo dostavljeno 13:57 sati.

- Tad mi je sve bilo jasno. Zašto nisam dobio ni jedan račun, ni porez ni kazne... Nikakvu opomenu nikakvu obavijest nego samo ovrha, po meni to je ciljano kako bih imao novčanih problema – kaže Josip Vidović.

Divizija pošta-Sektor za upravljanje kvalitetom priznali su nepropisnu dostavu, prigovor je osnovan, baš kao i pogreška poštara koji je umjesto primatelja navodno zabunom potpisao preporučenu pošiljku, no oštećeni primatelj nema pravo na naknadu štete.

- Zbog toga sam podnio kaznenu prijavu protiv Hrvatske pošte Podružnica Primošten. Pretrpio sam ozbiljnu materijalnu štetu, moram voditi sudske procese, a osnovano sumnjam da su sve moje pošiljke bile kontrolirane i filtrirane. Prisiljen sam promijeniti adresu van utjecaja HP Poslovnica Primošten što ću i napraviti, ne želim razmišljati hoće li mi nešto biti uručeno ili ne, već kako netko procijeni –kaže s puno gorčine Josip Vidović.

image
Darko Tomas/Cropix

Već više od tri godine rogozničko zaleđe ima problema s dostavom pošte. Pošiljke kasne, a prije tri godine u prosincu zabilježili smo i jedan ekstreman slučaj: više od 500 domaćinstava u rogozničkom zaleđu nije primilo poštu. Radilo  se i tada o nekoliko tisuća pošiljki koje nisu stigle na naznačene adrese. Ljudi su čekali račune, razne obavijesti iz medicinskih ustanova, darove za Božić, čestitke... Da bi došli do svojih pošiljki doslovno su morali kopati po zatrpanom dostavnom poštanskom centru u Primoštenu.

Ljudima je pravovremena i točna dostava bitna, mnogi, posebno tvrtke, zbog kašnjenja pošiljaka imaju ozbiljne financijske probleme. Hrvatska pošta o tome svakako bi trebala voditi računa.

15. studeni 2024 19:42