Od ovog ljeta u Makarskoj se uklanjaju jelovnici i reklame s pročelja tako da ostane samo jedna, umjetno cvijeće i hladna LED rasvjeta te raznorazne dekoracije u staroj gradskoj jezgri.
Posljedica je to lanjske odluke Grada o postavljanju oznaka, uređaja i urbane opreme na području kulturno povijesne cjeline Makarske koja je sada doživjela izmjene. Naime, izmjene koje je podržao SDP i njihov koalicijski partner Stjepan Zelić, odnose se na dio reklama, ograđivanje terasa, zabrane postavljanja bankomata te postavljanje vrata na zlatarnicama koje više ne smiju imati rolo vrata, već rešetkasta vrata s time da izlozi moraju biti osvijetljeni.
Grad nalaže da se reklame i natpisi s nazivom obrta ili firme te nazivom poslovnog prostora, koji se u svrhu oglašavanja, reklamiranja i pruža...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....