Na konferenciji za medije splitske vlasti na kojoj su dogradonačelnik Antonio Kuzmanić (Centar) i direktor komunalne tvrtke "Promet" Stanko Sapunar govorili su o katastrofalnoj situaciji u javnom prijevozniku, te su naveli da su najveći dužnici prema poduzeću njegovi suvlasnici Grad Kaštela s dugom koji iznosi 869.066 eura, a zatim odmah slijedi Solin sa 621.629 eura te Omiš, od kojeg "Promet" potražuje 295.928 eura.
Grad Trogir, kako je navedeno, duguje 284.181 euro, Podstrana 230.991 euro, a Općina Marina 200.874 eura.
Odmah nakon završetka spomenute konferencije za tisak pitali smo i solinskoga gradonačelnika Dalibora Ninčevića (HDZ) za komentar i pojašnjenje oko duga i cijele situacije, međutim, njegov službeni odgovor stigao je tek kasno navečer:
- Budući da sam tijekom dana dobio više upita iz drugih medijskih kuća i nisam želio davati izjave dok ne prikupim sve relevantne činjenice vezano za stanje u tvrtki "Promet", odlučio sam se o istom očitovati na konferenciji za novinare koju ću održati u utorak.
O točnom terminu održavanja konferencije za medije ću vas na vrijeme obavijestiti. U međuvremenu ću, prije svega radi građana Solina, pustiti kratak osvrt na svojoj Facebook stranici – poručio je Ninčević i na naš jučerašnji upit odgovorio posredstvom e-maila - jutros.
O cijeloj situaciji je, među ostalim, odgovorio:
- Možda imam lošiji vid ili prebrzo trčim pa mi promakne, ali po izračunu "Prometa" izgleda da je u prošloj godini uveden metro, a ne standardne autobusne linije (utvrđene davnih dana). Naime, u javnosti se prezentiraju informacije da Solin i ostali suvlasnici nisu podmirivali troškove prema "Prometu" te se stvorio ogroman dug.
Za početak želim naglasiti da Grad Solin redovno i uredno podmiruje sva javna davanja posebno vodeći računa da sve usluge građanima budu osigurane - ističe prvi čovjek grada uz Jadro i dodaje kako ono što se u javnosti ne govori jest podatak da je Solin za prošlu godinu prema "Prometu" imao uplate u visini od oko 700 tisuća eura, a sada se proračun Grada imaginarno tereti za gotovo još toliko, s tim da su sve rate uredno podmirene, ustvrdio je Ninčević.
- Novi financijski teret se opravdava povećanjem ostvarenih kilometara po Solinu pa izgleda da "Prometovi" autobusi voze kružno po sistemu metroa, a vi ste, dragi sugrađani, najbolji svjedoci koliko takve teze "drže vodu". Predstavnici suvlasnika su tražili detaljnu analizu i jasan prikaz izračuna troškova, ali iste nikad nisu dobili.
Dok se nama prikazuju povećani kilometri i dugovi, Gradu Splitu se isti umanjuju. Potpuni uvid u način rada i ucjene "Prometa" (čitaj Grada Splita) prema ostalim suvlasnicima dat ću idući tjedan na konferenciji za novinare.
Drage sugrađanke i sugrađani, ono u što možete biti sigurni da ću se i ovom prilikom boriti za vaše interese, ali na ucjene, bez obzira od koga dolazile, nikad neću pristati - poručio je Ninčević u svojem e-mailu.