StoryEditorOCM
ObalaKONTRA S JADRA

HDZ-ovac iz susjedstva žestoko ošinuo po Puljku: ‘Ucjenuje nas kao da imamo metro, a splitske novčane obveze umanjuje!‘

Piše Mia Sesartić
25. travnja 2024. - 10:08
Brojne ‘Prometove‘ autobusne linije voze teritorijem Grada Solina, ali nema ih puno koje su izravne poveznice tog dijela županije sa Splitom, poput legendarne ‘jedinice‘Snimio čitatelj

Na konferenciji za medije splitske vlasti na kojoj su dogradonačelnik Antonio Kuzmanić (Centar) i direktor komunalne tvrtke "Promet" Stanko Sapunar govorili su o katastrofalnoj situaciji u javnom prijevozniku, te su naveli da su najveći dužnici prema poduzeću njegovi suvlasnici Grad Kaštela s dugom koji iznosi 869.066 eura, a zatim odmah slijedi Solin sa 621.629 eura te Omiš, od kojeg "Promet" potražuje 295.928 eura.

Grad Trogir, kako je navedeno, duguje 284.181 euro, Podstrana 230.991 euro, a Općina Marina 200.874 eura.

Odmah nakon završetka spomenute konferencije za tisak pitali smo i solinskoga gradonačelnika Dalibora Ninčevića (HDZ) za komentar i pojašnjenje oko duga i cijele situacije, međutim, njegov službeni odgovor stigao je tek kasno navečer:

- Budući da sam tijekom dana dobio više upita iz drugih medijskih kuća i nisam želio davati izjave dok ne prikupim sve relevantne činjenice vezano za stanje u tvrtki "Promet", odlučio sam se o istom očitovati na konferenciji za novinare koju ću održati u utorak.

O točnom terminu održavanja konferencije za medije ću vas na vrijeme obavijestiti. U međuvremenu ću, prije svega radi građana Solina, pustiti kratak osvrt na svojoj Facebook stranici – poručio je Ninčević i na naš jučerašnji upit odgovorio posredstvom e-maila - jutros.

O cijeloj situaciji je, među ostalim, odgovorio:

image

Dalibor Ninčević (HDZ), solinski gradonačelnik

 

Nikola Vilić/Cropix

- Možda imam lošiji vid ili prebrzo trčim pa mi promakne, ali po izračunu "Prometa" izgleda da je u prošloj godini uveden metro, a ne standardne autobusne linije (utvrđene davnih dana). Naime, u javnosti se prezentiraju informacije da Solin i ostali suvlasnici nisu podmirivali troškove prema "Prometu" te se stvorio ogroman dug.

Za početak želim naglasiti da Grad Solin redovno i uredno podmiruje sva javna davanja posebno vodeći računa da sve usluge građanima budu osigurane - ističe prvi čovjek grada uz Jadro i dodaje kako ono što se u javnosti ne govori jest podatak da je Solin za prošlu godinu prema "Prometu" imao uplate u visini od oko 700 tisuća eura, a sada se proračun Grada imaginarno tereti za gotovo još toliko, s tim da su sve rate uredno podmirene, ustvrdio je Ninčević.

- Novi financijski teret se opravdava povećanjem ostvarenih kilometara po Solinu pa izgleda da "Prometovi" autobusi voze kružno po sistemu metroa, a vi ste, dragi sugrađani, najbolji svjedoci koliko takve teze "drže vodu". Predstavnici suvlasnika su tražili detaljnu analizu i jasan prikaz izračuna troškova, ali iste nikad nisu dobili.

Dok se nama prikazuju povećani kilometri i dugovi, Gradu Splitu se isti umanjuju. Potpuni uvid u način rada i ucjene "Prometa" (čitaj Grada Splita) prema ostalim suvlasnicima dat ću idući tjedan na konferenciji za novinare.

Drage sugrađanke i sugrađani, ono u što možete biti sigurni da ću se i ovom prilikom boriti za vaše interese, ali na ucjene, bez obzira od koga dolazile, nikad neću pristati - poručio je Ninčević u svojem e-mailu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. studeni 2024 23:25