StoryEditorOCM
ObalaCIJENA KAMPANJE

‘Rijeke pravde‘ najviše su potrošile u 9. jedinici, platili su i Juri Stubliću za pjesmu, a znamo i Ričardov trošak

Piše Iva Ivanac
10. travnja 2024. - 19:52

Državno izborno povjerenstvo je na svojim stranicama objavilo koliko su političke stranke i neovisne liste potrošile novca u prvom dijelu kampanje.

U 9. izbornoj jedinici nalazi se najviše kandidacijskih listi, njih čak 18, a gotovo polovica listi nije imala prijavljenih troškova za prvi dio kampanje. Ostale stranke na troškove predizborne kampanje za predstojeće parlamentarne izbore potrošile su ukupno preko 270 tisuća eura, a rekorder u potrošenim novcima za 9. izbornu jedinicu je koalicija "Rijeke pravde" na čijem je čelu SDP.

Koalicija je u prvom dijelu kampanje u 9. izbornoj jedinici potrošila 122.911,05 eura, a najviše novaca "otpalo" je na oglašavanje na televiziji više od 44 tisuće eura i jumbo plakate gdje je utrošeno gotovo 42 tisuće eura. Iz 9. izborne jednice je, kao i iz ostalih jedinica, Juri Stubliću za korištenje pjesme "Rijeke pravde" isplaćeno 2372,50 eura.

HDZ je u prvom dijelu kampanje potrošio 81.836,62 eura. Preko 36 tisuća eura utrošeno je za oglašavanje na televiziji, preko 15 tisuća eura za oglašavanje na portalima i preko sedam tisuća eura za jumbo plakate, a ista količina novca utrošena je i za grafičke i tiskarske usluge.

image
Boris Kovačev/Cropix

Domovinski pokret je u prvom dijelu kampanje "natukao" 29.617,75 eura troškova, a najviše je novca potrošeno na jumbo plakate i društvene mreže.

Platforma Možemo! Potrošila je 21.466,94 eura, a najviše novca utrošeno je na oglašavanje na radiju i na portalima, dok je MOST utrošio 11.787,89 eura, a preko 90 posto sredstava "otišlo" je za društvene mreže.

Socijaldemokrati su potrošili 5178,54 eura od čega se najskuplje stavke odnose na oglašavanje na radiju, dok je Fokus Republika potrošila 4558,73 eura, ponajviše za društvene mreže i jumbo plakate.

Stranka Odlučnost i pravednost utrošila je 400 eura, a kao svrha troška navodi se reprezentacija, platforma Javno dobro 166,24 eura za grafičke i tiskarske usluge te zakup javne površine, dok je Stranka hrvatskog zajedništva utrošila 10,62 eura za bankarske usluge.

Stranke i neovisne liste koje u prvom dijelu kampanje nisu imale troškova su A - HSP – Dražen Keleminec, Stranka Ivana Pernara, Akcija za promjene, HSP, HSP AS, Radnička fronta, Ričard nezavisni i platforma Umirovljenici zajedno.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 23:06