- Već mjesec dana oko 40 kućanstava na adresi Put Majdana, dio pod Općinom Klis, je bez interneta jer je netko presjekao podzemni kabel. Uz internet nam ne radi ni telefon ni MaxTV. Kontaktirali smo "Hrvatski telekom", čiji smo korisnici, ali oni su nas, budući da je riječ o podzmenom kabelu u cesti, usmjerili na Općinu Klis, a Općina na Županijsku upravu za ceste Split - javili su nam se ovako ogorčeni mještani u Redakciju, tvrdeći kako još nemaju nikakve odgovore o rješavanju nastale situacije unatoč tome što je prošlo mjesec dana.
Od "HT"-a su, kako navode, dobili "zamjensku" uslugu, ali sa samo 100GB, a kada to potroše onda imaju samo spori internet od samo 4 Mbps, a mnogo ljudi u ulici ima i turističke apartmane i dosta gostiju pa im je sve to nedostatno. Ovakva zamjenska (privremena) usluga ne bi bila problem da je, kažu, trajala samo nekoliko dana, međutim, situacija se zaista odužila.
- Zovemo svaki tjedan službe HT-a uvijek se ponavlja isto, a problem se ne rješava već mjesec dana. I korisnici drugih mreža imaju koliko imamo saznanja isti problem.
Zamjenski je spor
Kada se potroši tih 100 GB, onda imamo spori internet od samo 4 Mbps s kojim se ne može učitati niti video na Youtubu koliko je spor. Naravno, tih 100 GB se potrošilo u 4-5 dana budući da smo kućanstvo od šest osoba.
Kontaktirao sam "HT" oko mogućih povećanja brzina zamjenskog interneta, međutim kazali su kako ne mogu ništa učiniti jer je to samo privremena zamjenska usluga…Pitam se kakva je to,"zamjenska" usluga sa samo 100GB.
U ulici ima velik broj apartmana u kojima borave turisti. Pitam se samo što stranci mogu pomislit kada vide brzinu od 4 Mbps u 21. stoljeću gdje su standardne brzine oko 350-400 Mbps. Nas iznajmljivače se stavlja u neugodan položaj budući da se stalno moramo ispričavati turistima jer ne mogu vjerovati da je toliko spor internet, misle da ih lažemo te da im ne želimo ponuditi internet zadovoljavajućih brzina - žali se, među ostalim, naš čitatelj.
Smanjena naknada i isprike
U cilju rješavanja nastale situacije uputili smo upit Županijskoj upravi za ceste Split i "Hrvatskom Telekomu" od kojih smo dobili brzi odgovor i pojašnjenje.
- Na navedenoj lokaciji je došlo do oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela uslijed čega je dio korisnika ulice Put Majdana imao poteškoće u korištenju naših usluga. Naše su kolege odmah izašle na teren kako bi se utvrdilo stanje i započela sanacija, no zbog kompleksnosti popravka oštećenja otklon smetnje je potrajao nešto dulje od očekivanog - navode nam iz Odjela za korporativne komunikacije "Hrvatskog Telekoma" dodajući kako su njihove ekipe početkom tjedna započele sa sanacijom te je bila napravljena priprema za spajanje korisnika.
Međutim, tijekom noći je, kako navode, netko na toj lokaciji presjekao telekomunikacijske kabele zbog čega nije bio moguć nastavak radova.
- O svemu je obaviještena policija koja je izašla na teren te je napravljen zapisnik o navedenom. U tijeku je priprema za nastavak radova te očekujemo kako bi sanacija trebala biti dovršena sutra do kraja dana kada bi i usluge trebale ponovo u potpunosti postati dostupne. Svim korisnicima koji su prijavili smetnju mjesečna naknada bit će umanjena te se ispričavamo radi neugodnosti - poručuju u svom odgovoru iz HT-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....