Nakon što smo napisali tekst u kojem upozoravamo na probleme u poslovanju Hrvatske pošte, čitatelji nam se ne prestaju javljati, a ovoga puta stigla je pritužba s otoka.
- S velikim zanimanjem sam pročitala vaš tekst o radu Hrvatske pošte. Već više godina imam isti problem, čak i gori.
Poštar se ne želi popeti do mog stana, niti zatrubiti ispred kuće, jer bih se ja spustila nekoliko stepenica da preuzmem preporučenu poštu.
Nikakva obavijest
Poštar mi ne ostavlja nikakvu obavijest da sam dobila preporučeno pismo, nego u sandučiću pronađem preporučeno pismo koje je on potpisao umjesto mene i to nekoliko dana nakon roka u kojem je trebalo biti isporučeno.
Brojna pisma nisam nikada dobila, iako ih je netko potpisao umjesto mene i imam dosta problema zbog toga. Ljeti kad je vruće, ne ide mu se od kuće do kuće, pa ostavlja pisma na zidiću koji se nalazi na ulasku u valu.
Događalo se i da zaustavi nekoga iz vale te ga zamoli da podijeli poštu umjesto njega - stoji u ispovijesti naše čitateljica koja nas je zamolila da ostane anonimna.
Kaže da je prigovore pisala nekoliko puta, ali da HP uporno brani svog poštara.
- Kad ih pitam tko potpisuje preporučena pisma umjesto mene, šalju mi besmislene odgovore. Sve to se događa u maloj sredini pa se bojimo osvete ako nešto konkretnije poduzmemo - priznaje naša čitateljica.
Cijelu njezinu ispovijest poslali smo Hrvatskoj pošti kako bismo ih upozorili na ove probleme i dobili objašnjenje, ali oni tvrde da bez broja pošiljke - ne mogu ništa.
Ništa bez adrese
- Bez konkretnih podataka poput adrese, ulice ili broja pošiljke, nažalost ne možemo provjeriti navode korisnice.
Primatelju se osobno uručuju one pošiljke za koje je plaćena takva vrsta dostave, a u iznimnim slučajevima spomenute se pošiljke i dalje mogu uručiti u poštanski sandučić.
Primjerice, kod upravnog postupka poštar pri drugom pokušaju dostave pismeno može uručiti u poštanski sandučić primatelja ako ga nije zatekao na adresi. Hrvatska pošta u prosjeku svakog radnog dana diljem Hrvatske uruči milijun pošiljaka putem 2000 poštara, 1016 poštanskih ureda i 300 paketomata.
Manja i lokalizirana kašnjenja uvijek su moguća, ali u pitanju su iznimke, a ne pravilo - stoji u njihovom odgovoru.
Korisnicu su pozvali da se obrati s konkretnim podacima njihovom Kontakt centru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....