StoryEditorOCM
SplitDOBILI MAČKA U VREĆI

Banovina mjesecima ignorirala zahtjeve triju kotara za sastankom, sad imaju bijesne građane: ‘Nismo to uopće tražili...‘

Piše Božidar Lončar
20. prosinca 2023. - 19:06

Nakon što smo objavili članak o reakciji građana na izmjenu autobusne linije broj tri kao i komentar Ivane Runjić, HDZ-ove predsjednice kotara Brda koja je izrazila nezadovoljstvo promjenom linija i prenijela kako isto misle i predsjednici susjednih kotareva Ravne Njive i Neslanovac, Runjić se danas oglasila putem Facebooka.

U objavi je, između ostalog navela, kako je traženo uvođenje noćne linije broj tri i izmjene linije broj 14, ali odgovor Banovine od rujna nisu dobili.

image
Screenshot/Promet
image
Screenshot/Promet

- U svibnju 2023. Vijeće GK Brda u suradnji sa susjedima iz GK Ravne Njive i Neslanovac podnijelo je prijedloge za linije javnog prijevoza, temeljem poziva gradske tvrtke "Promet" za reorganizaciju mreže linija javnog gradskog prijevoza.

Kao predsjednici kotareva predložili smo autobusne linije koje bi uvelike koristile i olakšale svakodnevni život i kretanje građana ova tri kotara.

Zatražena je noćna linija br. 3, linija koja bi povezivala Brda i susjedne kotareve sa zapadom grada do kojeg je sada potrebno promijeniti dva autobusa (Poljud, bazeni, Marjan, srednje škole, Vojna bolnica, banovina, Jadran...) te izmjene u liniji br. 14.

Nakon iznošenja prijedloga od strane Grada u rujnu, do danas smo neumorno tražili termin za sastanak kako bismo upozorili na nedostatke i spriječili nezadovoljstvo građana. Međutim, odgovore nikad nismo dobili.

image
Screenshot/Promet
image
Screenshot/Promet

Sporna linija br. 3, odnosno 3A (koju nismo ni tražili), trebala je prometovati svakih 20, a ne 30 minuta kako je jučer objavljeno u novom voznom redu.

Prisjetimo se, u rujnu je najavljeno zapošljavanje preko 40 novih vozača i nabava autobusa kako bi se mogle provesti nove linije i izmjene u postojećima.

No, netko gore je zaključio kako promjene u voznim linijama mogu (ili moraju?) raditi i bez zapošljavanja novih vozača, kako bi prividno bio revolucionaran. Provođenje ideja, bez osnovnih preduvjeta, a sve to na štetu stanovnika koji sada više nemaju 58 polazaka autobusa dnevno, već 40.

Poredak bi trebao biti vrlo logičan: tražiti prijedloge građana i kotareva, zaposliti vozače i nabaviti autobuse i provesti planirano - stoji u objavi predsjednice kotara.

image

Fotografija: Screenshot/Facebook: Ivana Runjić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
31. listopad 2024 11:03