U Facebook grupi Za boji Split - Svi skupa naša sugrađanka J.K. opisala je situaciju na kolodvoru na Sukoišanskoj s kojeg polaze brojne linije među njima i one prema aerodromu, Omišu, Kaštelina, Trogiru i ostalim turističkim mjestima pa tako kroz ovaj terminal prođe mnoštvo turista.
- Danas su turisti kao muhe bez glave na Sukoišanskoj tražili s kojeg perona kreće njihov autobus. Sve uredno piše na tri nadstrešnice, broj, polazak, no ne vidi se broj. Dok sam čekala prijateljicu, malo sam šetala i onda ugledala jedva vidljive brojeve. Valjda će ovo netko pročitati i kulturno, vidljivo označiti brojeve - napisala je.
Kontaktirali smo direktora "Prometa" Stanka Sapunara koji je odmah istog dana poručio kako će otići na teren i provjeriti situaciju te je idućeg dana poslao službeni odgovor u kojem priznaje pogrešku.
- Možemo kazati da na pojedinim peronima horizontalne brojčane oznake nisu dobro vidljive i da ćemo u što kraćem vremenu obnoviti kompletnu horizontalnu signalizaciju na terminalu Sukoišan - poručio je.
Nadamo se da neće sve ostati samo na riječima - napisali smo u tekstu objavljenom 29. rujna.
Da danas prođete tu, vidjeli biste da su službenici "Prometa" doista ispunili svoje obećanje i da se jasno ispravili grešku, odnosno podebljali horizontalne brojčane oznake.
I tako je ovo jedan od mnogo dokaza kako jedna objava, priča ili iskustvo, mogu pokrenuti nekakve, makar i one male, promjene. Sad više neće biti lutanja turista po ovom terminalu, a ako i bude, barem neće biti zbog nejasne signalizacije...