Nedavno smo pisali o gospođi koja zbog zbrke oko telefonskih brojeva već duže od šest godina dobiva pozive građana zainteresiranih za rezervaciju stola u caffe baru "Ozon", koji se nalazi u "Mall of Split" trgovačkom centru.
Javila nam se gospođa D. i postavila novi rekord.
- Više od 15 godina imam sličan problem koji ne mogu nikako riješiti. Naime, kada je jedna pulmologinja preselila svoju ordinaciju iz Doma za umirovljenike na Zenti u tadašnju Polikliniku Kalajžić, dodijeljen joj je novi telefonski broj, a meni je dodijeljen njezin dotadašnji broj.
Međutim, gospođa svoj stari broj nije skinula s interneta pa meni u prosjeku pet do šest puta dnevno zvoni telefon, a osobe kojima se javim traže doktoricu. Za vrijeme korone telefon je non-stop zvonio, i ujutro i popodne - žali se gospođa.
Dotična pulmologinja otišla je u mirovinu, a gospođa D. pokušavala je doći do nje bezbroj puta.
- Pokušavala sam na sve moguće načine doći do nje, međutim bezuspješno. Nadam se da će ovaj članak možda "uroditi plodom". Ako ništa drugo, dosta ljudi će ga pročitati i neće mi začuđeno govoriti "pa na internetu je taj broj". Meni je žao ljudi koji zovu, zato se često javim jer znam da zovu iz potrebe - govori.
I mi smo pokušali doći do pulmologinje, također bezuspješno. Pozivamo je, ako ovaj članak dođe do nje, da ukloni oglas s interneta i omogući junakinji naše priče miran popodnevni san.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....