“Žao nam je što Vas moramo obavijestiti da smo, zbog trenutno nedostatnog financiranja rada udruge od strane Jedinica lokalne samouprave, prisiljeni privremeno obustaviti organizirane aktivnosti savjetovanja potrošača, od 01. siječnja 2024. - do daljnjeg.
Naša udruga će u međuvremenu usluge savjetovanja biti u mogućnosti pružati prioritetno svojim članovima. Svima ostalima, koji nam se svakodnevno obraćate u velikom broju, nastojati ćemo pomoći u skladu sa trenutno raspoloživim kapacitetima”, poručili su građanima iz Udruge “Splitski potrošač” – Split uputivši Splićanima dramatičan apel o privremenoj obustavi zakonom im zajamčenih i iznimno važnih potrošačkih prava.
U “Splitskom potrošaču” ističu kako je zakonska obveza Jedinica lokalne samouprave (JLS) da na svom području organiziraju (između ostalog i) savjetovanje potrošača, a sve sukladno članku 133. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22, 59/23), kao i člancima 19. i 19.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
“Koliko nam je poznato, ovu zakonsku obvezu, osim periodički Grada Splita i od 2022. godine Grada Omiša, ne ispunjava ni jedna Jedinica lokalne samouprave u čitavoj Dalmaciji”, navode u “Splitskom potrošaču”.
"Izuzetak su građani Omiša, koji nam se i dalje mogu obratiti drugom srijedom u svakom mjesecu od 10.00 do 12.00 h u Gradskoj sportskoj dvorani Ribnjak, Četvrt Omiške bojne bb, 1. kat (detaljnije OVDJE), a zahvaljujući tekućoj financijskoj potpori Grada Omiša”, kažu u "Splitskom potrošaču".
Čitavu obavijest ‘Splitskog potrošača‘ možete vidjeti OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....