– Muči vas renovacija stana? Em traje puno dana, em košta mnogo novca, u rangu jednog manjeg dvorca. Gdje god se renovacija i gradnja rađa, uredno izbije i obiteljska svađa. Od danas će renovacija biti slađa, vrata nam otvara nova Građa. Novouređen prostor i najveći asortiman proizvoda, nov sustav blagajni, besplatan roštilj, pivo i voda. A sve će koštati manje novca, na popustu je sve od bijele tehnike do stolca. Gdje god se renovacija i gradnja rađa, više ne postoji svađa jer tu je novouređena Solin Građa – zaključio je Matej Sunara na otvaranju preuređenog prodajnog centra Građa u Solinu.
Svečano otvaranje održano je u srijedu, 22. svibnja, s početkom u devet sati, a već od ranih jutarnjih sati ispred ulaza u centar formirao se dugi red. Veliki broj kupaca s nestrpljenjem je iščekivao ovaj događaj, što jasno pokazuje koliko su kupci vjerni trgovini i koliko cijene njezin bogat asortiman.
Za dobro raspoloženje pobrinuo se poznati splitski novinar Matej Sunara, koji je vodio program otvaranja preuređenog i moderniziranog prostora. Prodajni centar, radnike i sve okupljene blagoslovio je katolički svećenik don Mirko Šakić, a vrpcu su vrtnim škarama prerezali članovi Uprave Josip i Petra Mijić.
Novo iskustvo kupovine
Prilikom otvaranja objavljena je vijest koju su svi kupci priželjkivali i iščekivali – uvođenje novog sustava blagajni. Nova tehnologija značajno će poboljšati iskustvo kupovine i dodatno pojednostavniti proces plaćanja.
Od sada će se svi proizvodi moći platiti na glavnim blagajnama pri izlazu iz centra, što će kupovinu učiniti bržom i jednostavnijom. Kupci se više neće morati vraćati na odjel po proizvode nakon plaćanja računa, što će uvelike olakšati njihovu kupovinu i smanjiti čekanje unutar prodavaonice.
Inovativni sustav omogućit će kupcima da sve kupljene proizvode plate na jednome mjestu, bez nepotrebnih koraka i čekanja. Uvođenjem ove promjene Građa je još jednom pokazala kako je kontinuirano unaprjeđenje usluga i osluškivanje potreba kupaca dio njihove strategije poslovanja.
Reakcije okupljenih kupaca bile su izuzetno pozitivne, nisu skrivali zadovoljstvo zbog uvođenja novog sustava, naglašavajući kako će im to uvelike olakšati kupovinu.
Uzbudljiv program i popusti
Sve okupljene Građa je počastila cjelodnevnim programom uz glazbeni nastup i raznovrsnu ponudu hrane i pića. Dobra je vijest da se uzbudljiv program nastavlja se u četvrtak, petak i subotu, s glazbom uživo DJ-a svaki dan od 9 do 20 sati, dok će prodajni centar sva tri dana biti otvoren za kupce od 7 sati ujutro.
Posjetitelje su privukle brojne akcije i popusti, a bogat izbor prodajnog asortimana zadovoljio je i one najzahtjevnije. Kupci su uživali u izvanrednim popustima od 20%+20% na sve proizvode i velikom popustu od 20%+10% na građevinski materijal. Posjetitelji su imali priliku u nekoliko koraka osvojiti i digitalni vaučer za 10% popusta na Građin webshop tijekom lipnja na sav asortiman osim građevinskog materijala.
Čim su se vrata otvorila, kupci su se brzo uputili prema policama. Bilo je očito da su mnogi već unaprijed isplanirali što žele kupiti na popustu u povodu otvaranja. Kako su se kolica polako punila, širili su se osmijesi na licima kupaca odajući zadovoljstvo zbog uspješne kupovine. Kažu nam kako je ova prilika stigla baš u pravo vrijeme i da će nevjerojatne popuste iskoristiti za obnovu doma, vrta i nabavku drugih potrebnih proizvoda.
Novi imidž i nova vizija
Građa je još jednom pokazala da je predvodnik novih trendova u građevini i da kontinuirano radi na poboljšanju svojih usluga, čime učvršćuje svoju poziciju na tržištu. Preuređeni prodajni centar početak je nove vizije i modernizacije poslovanja.
S novim sustavom blagajni i prikazivanjem proizvoda, proširenim asortimanom te planiranim širenjem prodajne mreže, Građa je odlučna da učini sve po pitanju boljeg i ugodnijeg iskustva kupovine za sve svoje kupce. Ova preobrazba sa sobom nosi brojne inovacije i poboljšanja koja će zadovoljiti potrebe svih posjetitelja.