StoryEditorOCM
SplitZa ispalit

Stanari splitske zgrade lude dva tjedna bez interneta: ‘Zvala sam ih 50 puta, uvik isti odgovor...‘; ‘Riješit ćemo...‘

Piše Petar Čikeš
4. srpnja 2024. - 18:39

Kada je krajem lipnja na nekoliko sati nestalo struje u cijeloj Dalmaciji svi su osjećali frustraciju zbog uskraćivanja onoga čija dostupnost u današnjoj civilizaciji se smatra samorazumljivom. 

U Jeretovoj ulici u Splitu nekoliko kućanstava su ostala bez interneta dalekog 18. lipnja i još uvijek nema naznake kada će im ponovno postati dostupan.

Malo tko se ne osjeća duboko frustriranim nakon razgovora s operaterom u kojem sterilizirani glas s druge strane linije ponavlja fraze o "imanju strpljenja" ili tehničarima koji "samo što nisu stigli". Kada uzmemo u obzir da takav odnos prema našim sugovornicama, korisnicama usluga T-coma, traje već treći tjedan, vrlo lako je solidarizirati se s njima.  

– Sigurno sam ih nazvala 50 puta, ne znam koliko puta dnevno bi ih zvala i uvijek bi dobila isti odgovor: "Riješit ćemo, samo se malo strpite. Tehničari su na terenu, tehničari su na terenu...".

Ne znam što napraviti više. Internet mi je kao i većini ljudi danas nužan za normalno funkcioniranje. Nisam to izabrala nego je to tako u današnjem svijetu – rekla nam je naša sugovornica M. M., stanarka zgrade u Jeretovoj ulici.

Uvjeravanjima službenog operatera unatoč, našoj sugovornici problem nestanka interneta nije riješen, a ako je vjerovati saznanjima do kojih je došla niti neće biti riješeni u bliskoj budućnosti.

‘Nemaju ljudi‘

– Tehničari nisu izašli na teren niti su se pojavili bilo kome u zgradi di ja živim! Iz pouzdanih izvora sam saznala da nemaju ljudi! Majka sam troje dice, muž vanka radi, ne znam što napraviti da mi pomognu. Očito me ne shvaćaju ozbiljno i ne znam kome se više obratiti – nastavila je M. M.

Stanarka iste zgrade u Jeretovoj ulici slijedila je primjer naše prve sugovornice te nam se požalila na stanje kojem se ne nazire pozitivan kraj.

– Užasno je sve ovo. Mi plaćamo uredno usluge T-coma, a oni nas bezobrazno ignoriraju. Ja konkretno imam vrlo odgovoran posao i zbog nestanka interneta na godišnjem odmoru moram odlaziti na radno mjesto i potpisivati akte jer ne mogu slati elektronski iz stana – počela je naša druga sugovornica.

Uzalud obećanja

– Imam poruke u mobitelu koje su mi slali iz T-coma. Prije 12 dana su rekli da će problem biti riješen za sedam dana. Prije osam dana su napisali da će biti riješeno za pet dana. Ne znam kako to nazvati nego laganjem i pravljenje klijenata glupima – zaključila je.

T-com: Riješit ćemo to idući tjedan

Služba za odnose s medijima T-coma je na naš upit o problemima koji muče korisnike njihovih usluga ekspresno odgovorila.

– Trenutno je otvorena smetnja na jednoj lokaciji u Jeretovoj ulici gdje nekoliko korisnika ima poteškoće u korištenju uslugama zbog oštećenja telekomunikacijskog kabela. Na navedenoj lokaciji je potrebno napraviti zamjenu kompletnog kabela, što predstavlja kompleksan zahvat te je ujedno i razlog nešto duljeg čekanja na otklon smetnje. Priprema za radove je u tijeku te očekujemo sanaciju najkasnije tijekom idućeg tjedna. Ispričavamo se korisnicima radi nastale smetnje i poteškoća, a mjesečna naknada bit će umanjena sukladno trajanju smetnje – naveli su. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2024 20:22