Kada je krajem lipnja na nekoliko sati nestalo struje u cijeloj Dalmaciji svi su osjećali frustraciju zbog uskraćivanja onoga čija dostupnost u današnjoj civilizaciji se smatra samorazumljivom.
U Jeretovoj ulici u Splitu nekoliko kućanstava su ostala bez interneta dalekog 18. lipnja i još uvijek nema naznake kada će im ponovno postati dostupan.
Malo tko se ne osjeća duboko frustriranim nakon razgovora s operaterom u kojem sterilizirani glas s druge strane linije ponavlja fraze o "imanju strpljenja" ili tehničarima koji "samo što nisu stigli". Kada uzmemo u obzir da takav odnos prema našim sugovornicama, korisnicama usluga T-coma, traje već treći tjedan, vrlo lako je solidarizirati se s njima.
– Sigurno sam ih nazvala 50 puta, ne znam koliko puta dnevno bi ih zvala i uvijek bi dobila isti odgovor: "Riješit ćemo, samo se malo strpite. Tehničari su na terenu, tehničari su na terenu...".
Ne znam što napraviti više. Internet mi je kao i većini ljudi danas nužan za normalno funkcioniranje. Nisam to izabrala nego je to tako u današnjem svijetu – rekla nam je naša sugovornica M. M., stanarka zgrade u Jeretovoj ulici.
Uvjeravanjima službenog operatera unatoč, našoj sugovornici problem nestanka interneta nije riješen, a ako je vjerovati saznanjima do kojih je došla niti neće biti riješeni u bliskoj budućnosti.
‘Nemaju ljudi‘
– Tehničari nisu izašli na teren niti su se pojavili bilo kome u zgradi di ja živim! Iz pouzdanih izvora sam saznala da nemaju ljudi! Majka sam troje dice, muž vanka radi, ne znam što napraviti da mi pomognu. Očito me ne shvaćaju ozbiljno i ne znam kome se više obratiti – nastavila je M. M.
Stanarka iste zgrade u Jeretovoj ulici slijedila je primjer naše prve sugovornice te nam se požalila na stanje kojem se ne nazire pozitivan kraj.
– Užasno je sve ovo. Mi plaćamo uredno usluge T-coma, a oni nas bezobrazno ignoriraju. Ja konkretno imam vrlo odgovoran posao i zbog nestanka interneta na godišnjem odmoru moram odlaziti na radno mjesto i potpisivati akte jer ne mogu slati elektronski iz stana – počela je naša druga sugovornica.
Uzalud obećanja
– Imam poruke u mobitelu koje su mi slali iz T-coma. Prije 12 dana su rekli da će problem biti riješen za sedam dana. Prije osam dana su napisali da će biti riješeno za pet dana. Ne znam kako to nazvati nego laganjem i pravljenje klijenata glupima – zaključila je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....