"Sve je stvar vozačke (ne)kulture. Mi s naše strane pratimo situaciju na svim parkiralištima, pod rampama ili uličnim, i shodno tome reagiramo. Automate za plaćanje postavljamo tako da budu što je moguće dostupniji svim korisnicima parkinga, dakle da se što manje mora hodati do njih, a stvarno nema smisla držati ljudske posade, treću smjenu, na nekim lokacijama gdje imamo, na primjer, jedan izlazak u sat vremena..." - komentirao nam je Davor Matošić, direktor "Split Parkinga", situaciju koja i nije tako rijetka, pogotovo na njihovom najvećem parkiralištu na Splitu 3.
A što je na stvari? Pametnjakovići jednostavno odluče da je njihovo vrijeme najvrjednije, da nitko drugi na ovom svijetu jednostavno nije bitan: odluče izaći s plaćenog parkirališta tako da se dovezu svojim automobilom do automata za plaćanje, tu se zaustave i onda polako, kao da je njihovo sve vrijeme svijeta, obave plaćanje kovanicama pa se onda jednakom brzinom vrate u vozilo.
To što su u međuvremenu blokirali cijelu traku za izlazak, a uz strateški "mudrije" zaustavljanje i oba smjera (jer je ulazak prilično uzak, kao uostalom i sva mjesta na ovom konkretnom parkiralištu), to im nije toliko bitno. Na zvuke trube takve lole reagiraju očekivano, serijom psovki i dodatnim usporavanjem cijelog procesa, pogotovo kad vide da je žena za upravljačem...
To što su zakinuti za određenu količinu neurona, ali su nekako uspjeli položiti vozači ispit, to nije toliko bitno. Makar im na samom aparatu uredno stoji obavijest – koja vrijedi valjda na svim parkinzima svijeta – kako imaju određeno vrijeme nakon plaćanja u kojem mogu na miru izvesti svoj automobil s parkirališta. U slučaju konkretnog parkirališta, to je punih deset minuta od plaćanja. Dakle, mirno otići do aparata, obaviti plaćanje, a tek onda do svog uredno parkiranog automobila i onda polako ravno do izlaza...
Ovo detaljno objašnjenje koje bi možda trebalo biti samorazumljivo vjerojatno ćemo još poneki put ponoviti idućih mjeseci jer, kako nam kaže direktor Matošić, u planu je postavljanje sve više automata, a sve manje ljudskih posada, kao i implementacija beskontaktnih načina plaćanja.
- Naravno, ostavit ćemo ljudske posade pogotovo kad je neki događaj, poput koncerta ili utakmice, jer bi inače nastao potpuni nered. Cijeli sustav ćemo optimizirati kroz cijelu godinu jer moramo pratiti kako se situacija razvija na pojedinim parkiralištima kroz ljetnu sezonu recimo, kada ima puno stranaca - modernizaciju i smanjivanje "cash" plaćanja najavljuje prvi čovjek ove splitske komunalne tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....