Splitski Promet uvođenjem E-ticketing sustava napravio je veliku pozitivnu promjenu u poslovanju. Putnici sada mogu kupovati karte po povoljnijoj cijeni na kartomatima i u aplikaciji, ali i u stvarnom vremenu pratiti gdje je koji autobus. No, korisnici su nam javili i za jedan previd u aplikaciji.
Naime, za kupovinu karte putnici moraju prvu uplatiti novce u novčanik na aplikaciji i onda s tim novcima kupuju kartu, a aplikacija je isprogramirana tako da se u novčanik može uplatiti samo puni iznos (1 euro, 2 eura, 3 eura…).
Dogodilo se da je zbog konverzije kuna u euro brojnim korisnicima tako u novčaniku ostalo "sitniša" koji nikada neće moći potrošiti jer su cijene karata također zaokružene (1 euro, 1,25 eura, 1,50 eura, 2 eura).
Ne radi se tu o nekim značajnim odnosima, već samo o nekoliko centi, pa iznos tog nepotrošivog novca nije previše značajan. Ipak, malo je nejasno zašto je odlučeno da se može uplatiti samo zaokruženi iznos kada se inače pri programiranju ovih aplikacija sve radi u decimalama, a slična je praksa i kod vanjskih pružatelja platnih usluga (u ovom slučaju CorvusPay).
- Uvijek se kod plaćanja sve gleda u najmanjoj denominaciji, koja je ovdje cent. Znači, kada kupiš 1 euro, Promet CorvusPay-u šalje da treba naplatiti 100 centi. Na primjer, bankovna aplikacija korisnike ne pita odvojeno koliko eura i centi žele uplatiti, već im dopušta da upišu broj koji sadržava i eure i cente, dok Prometova aplikacija to ne dopušta - rekao nam je jedan programer.