S obzirom na to da živimo u užurbanom svijetu, nije neobično da su platforme za dostavu sve popularnije. Kliknete nekoliko puta i možete se opustiti dok na vašu adresu ne pokuca dostavljač s hranom i pićem i raznim drugim namirnicama i potrepštinama.
Ipak, sudeći po iskustvima nezadovoljnih korisnika aplikacije Wolt, iskustvo naručivanja dostave nije baš toliko opuštajuće.
- Znate li vi za šta mi vama plaćamo dostavu? Da ne napuštam udobnost svog doma i elegantno dobijem željenu hranu. Je li vama ovo možda sliči na to? - pita jedna korisnica Woltovu korisničku podršku nakon što je spomenula kako je dobila "okamenjene palačinke" i kako ju je dostavljač "zlostavljao pozivima".
- Upravo sam, nakon duge i teške borbe s dostavljačem, konačno došla do svoje 202. narudžbe putem Vaše aplikacije. Ove Vaše jeftine radne snage mi je preko glave!! Ne znaju ni na kojoj se planeti nalaze, očekuju da ja u svojoj državi pričam s njima i radi njih na engleski, kad je konačno pojave - ta hrana je hladna ko leš - piše jedna korisnica te u nastavku navodi probleme s kojima se suočila.
Od hladnih palačinki do zbunjoze prilikom pronalaska adrese u kojoj je sudjelovao dostavljač, a i djelatnica trafike u blizini adrese za dostavu.
- Narudžba je došla hladna, zakazana za 16.55, indijski dostavljač se 20 minuta vrti u krug kao mušica - piše još jedan korisnik.
Nezadovoljni su i dostavljači, a i korisnici što očito korisničkoj podršci daje pune ruke posla. Umjesto traženja krivca, možda bi više imalo smisla vratiti se na tvorničke postavke - otići u dućan, na pazar i peškariju i pripremati jela i obroke?