Kako smo jučer i napisali zbog ponovnog (ne)rada CEZIH-a koji se zbio u jutarnjim satima ponedjeljka i trajao do nekih 11 sati, koji su nam prijavili splitski ljekarnici, pitanje o ponovnom "padu" sustava uputili smo HZZO-u. A oni su iz HZZO-a upitali o razlozima najnovijih, jučerašnjih problema sa CEZIHO-om tvrtku Ericsson Nikola Tesla.
Čim su odgovor dobili proslijedili su nam ga.
- Što se tiče povremenih poteškoća u radu CEZIH-a, koji su se pojavili unazad nekoliko mjeseci, oni su još uvijek uzrokovani radovima na optimizaciji sustava na novoj platformi. Kao što je već komunicirano, zbog zastarjelosti infrastrukture bilo je nužno sustav CEZIH i pripadajuće podatke sa strojne i programske osnovice preseliti na infrastrukturu koja će omogućiti naprednije preformanse sustava.
Iako smo predvidjeli da će aktivnosti optimizacije, koje među ostalim uključuju i otklone grešaka ili tzv. pathciranje pojedinih softverskih komponenti u novoj okolini, prilagođavanja specifičnih parametara softverskih komponenti, biti završeni do početka listopada zbog kompleksnosti sustava, nažalost, još uvijek dolazi do povremenih poteškoća koje usporavaju ili kratkotrajno onemogućuju nesmetan rad svih funkcionalnosti unutar CEZIH-a.
Razumijemo vaše probleme i želju da se svi radovi na optimizaciji sustava na novoj platformi što prije i kvalitetnije zaključe te da zdravstveni djelatnici i građani imaju dostup kvalitetnim e-zdravstvenim uslugama. Sa svoje strane, poduzimamo sve aktivnosti kako bi sustav brzo i efikasno radio."
Dakle, odgovor sličan kao i prethodni kada je CEZIH "štekao", a vjerojatno je sličan kao i budući odgovori, ako CEZIH opet bude "zaštekao". Stoga liječnicima, ljekarnicima, pacijentima, sugrađanima ne preostaje ništa drugo nego da budu strpljivi i da odlaze kod liječnika ili u ljekarnu kada CEZIH radi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....