StoryEditorOCM
SplitŽALBA ODBIJENA

Splićanin ogorčen nakon kupovine novog mobitela: Iskrivio se sam od sebe, pogledajte. Kad sam čuo objašnjenje na servisu mislio sam da se šale

8. veljače 2020. - 12:52
Razlika između dva od tri ista modela mobitela koje je djeci kupio naš sugovornik – donji je očito iskrivljen

Da je dvogodišnja garancija vrlo često “mrtvo slovo na papiru” kad su u pitanju elektronički uređaji, svjedoči slučaj koji nam iznosi Robert Skelo iz Splita.

Jamstvo, naime, ne pokriva fizička oštećenja uređaja, pa serviseri pod ovu stavku, tvrdi naš čitatelj, trpaju i ono što nema veze s tim. Njemu se, naime, dogodila prilično bizarna situacija – mobilni aparat Samsung Galaxy A10, koji je kupio u rujnu prošle godine, doslovce se iskrivio. No, u splitskom servisu ovog proizvođača ne priznaju Skelinu reklamaciju, tvrdeći da se mobitel iskrivio jer se na njemu – sjedilo.

Ista iskustva

– Da ne povjeruješ! Priča, dakle, ide ovako... Kupio sam lani u kolovozu u trgovini “Sancta Domenica” u City Centeru one u Splitu dva mobitela Samsung Galaxy A10, a mjesec...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 10:30