- Prijedlog Izmjena i dopuna programa građenja komunalne infrastrukture je takav da je građenje samo u nazivu točke. Nažalost brojke pokazuju da se u Splitu u 2023.godini nije gradila nikakva komunalna infrastruktura. Kada je riječ o nerazvrstanim cestama bilježimo smanjenje od 9milijuna eura, odnosno smanjenje od 66 posto u odnosu na planirano. Ne projektira se i ne gradi ni oborinska odvodnja, a stavka za javne površine je smanjena za 718tisuća eura. Izbačena čak i stobrečka riva - komentirao je stanje s gradnjom komunalne infrastrukture Tomislav Šuta (HDZ).
- Razlog lošeg stanja na našim plažama ovo ljeto je u tome da je smanjena stavka zahvata za 520.000 eura. Nažalost, po svim stavkama je vidljiv pada, a rjeđe stagnacija, povećanje sredstava je nemoguća misija za Ivicu Puljka, a ove brojke su razlog općeg dojma kada je splitska komunalna infrastruktura u pitanju - zapušteno, zastarjelo, neadekvatno - upozorio je Tomislav Šuta.
Jakša Balov (HDZ) je na istu temu za gradonačelnika Ivicu Puljka i gradsku vlast rekao je da su velika farsa jer su puno obećavali, a malo toga ispunjavaju.
- Našim sugrađanima treba jasno kazati da je program građenja komunalne infrastrukture, mapa ili kolaž definicije Splita u investicijskom smislu i ujedno prikaz vizije gradonačelnika koji razumije potrebu svog Grada i njegove problematike. Drugim riječima, kroz ovaj program gradonačelnik jasno pokazuje kakav Split želi i što Splitu nudi. Tako je naš gradonačelnik Puljak Splitu ovim rebalansom uzeo otprilike polovicu predviđenih financija PR programu građenja komunalne infrastrukture u 2023. godini, a s kojim iznosom se prošle godine hvalio kada je donosio proračun za ovu 2023. godinu. Stoga gradonačelniče, volio bih da pojasnite zašto je to tako?
- Zbog čega se Splitu, kada donosite proračun za predstojeću godinu, hvalite najvećim ulaganjima, a kada dođe kraj te iste godine Split doživi skoro 50 postotni rebalans i nerealizirane projekte. U programu održavanja komunalne infrastrukture se nadzire povećanje sredstava, što bi trebalo predstavljati obećanje da će se još uložiti u postojeću gradsku kolno-pješačku infrastrukturu. Međutim, kada padne kiša, ceste nam i dalje plivaju, do parkiranih automobila pojedini sugrađani tada ne mogu doći - rekao je Jakša Balov.