I Grada Splita najavljuju kako će sa ciljem ubrzavanja administrativnih procesa i transformacije gradske uprave korištenjem suvremenih tehnoloških alata, službe Grada Splita u svakodnevnom radu od sada na raspolaganju imati digitalni alat koji se zasniva na primjeni umjetne inteligencije (ChatGPT).
Splitska gradska administracija, navode u svojoj obavijesti, kao jedan od lidera digitalne transformacije javne uprave u Hrvatskoj, nakon digitalizacije poslovnih procesa i uvođenja elektroničkog potpisa nastavlja s primjenom novih alata u poslovanju.
- U prvoj fazi to će se odnositi na uštede vremena potrebnog za dnevne administrativne zadatke poput izrada analiza, pomoći u izradi dokumenata.
Strateški cilj je, uz pomoć daljnjeg razvoja tehnologije zasnovane na umjetnoj inteligenciji, gradske usluge učiniti dostupnijima i efikasnijima građanima, ali i transformirati procese unutar uprave na način da se službenicima omoguće dostupni alati, da ih se educira te tako oslobodi vrijeme koje će se ulagati u projekte i programe koji doprinose održivom razvoju zajednice - navode u Banovini.