StoryEditorOCM
Splitdi je treća smjena?

Vozači na brzoj cesti Solin-Klis gube živce zbog radova koji će trajati mjesecima: ‘Pa ovo je splitska žila kucavica!‘

Piše Split SD
2. listopada 2024. - 12:36

Nedavno su "Hrvatske ceste" obavijestile građane o privremenoj regulaciji prometa na brzoj cesti Solin - Klis, a direktna posljedica toga su nevjerojatne gužve. Zbog radova na izgradnji dionice čvor Mravince - čvor TTTS sa spojnim cestama, na cesti "Solin - Klis Grlo" promet se odvija samo istočnom trakom u oba smjera.

Građani su polako izgubili strpljenje, a u Facebook grupi "Policija zaustavlja Split i okolica" jedan od njih je istaknuo da mu nije jasno zašto se još uvijek neki čude što je na brzoj cesti sav promet ponovo prebačen u jednu traku. 

image
Saša Burić/Cropix

- To su rekli prije četiri ili pet mjeseci te u nekoliko navrata ponovili da će za vrijeme turističke sezone prekinuti radove pa od 1. listopada ponovo krenuti s radovima i prebaciti promet u jednu traku u oba smjera - naveo je. 

image
Saša Burić/Cropix

To je pokrenulo lavinu komentara nezadovoljnih građana: 

- Zatvarati jedan trak na više od pola godine radi radova ispod ceste može samo totalni idiot. To je žila kucavica drugog grada u državi i na duši im je svaki život i svaka potreba koja je zapela u gužvi radi nečijeg privatnog profita, nemara, nebrige, nesavjesti, neprofesionalnosti, diletantizma, bahatosti i bezobrazluka.

- Ne može me nitko uvjerit da se ne može brže riješit. U tom uskom grlu može se pokvariti nečije auto, može se dogoditi sudar, može letjeti hitna pomoć, policija na intervenciju, vatrogasci, netko može letjeti u bolnicu, po dijete, netko možda zuri radi drugoga u potrebi... ali (ne)odgovorne to ne zanima. Debele i dobro odjevene političare koji imaju sve, samo nemaju obraz, ćeš vidjeti kako obećavaju svašta pred izbore. Neka obećaju rad u tri smjene u punom kapacitetu!!!

- Moglo se i nasuti i asfaltirat 100 metara bajpasa. Ako je baš potreba raskopati postojeće trake, barem se tako nekad radilo. A ne potpuno zatvoriti jedan smjer prometnice kojom prođe 50.000 auta dnevno.

- Prije godinu dana ugasilo mi se auto baš na toj cesti zbog senzora goriva. Nije bila gužva, a što da je? Što da je iza jurila hitna pomoć? Tko bi bio kriv? Kvarovi su mogući na autima je li tako? I dok dođe vučna služba ja stavim trokut i mogu mi svi puhat...

- To što oni rade po godine, Kinezi riješe za misec dana. Mi smo kao u 21. stoljeću, jesmo samo s plaćama političara....

O svemu smo poslali upit "Hrvatskim cestama" te ćemo njihov odgovor naknadno objaviti. 

image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
image
Saša Burić/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 09:27