Dobro su se zahuktali radovi na gradilištu budućeg tunela Kozjak. Pedesetak kineskih radnika iz tvrtke China Road and Bridge Corporationom lavovski odrađuju pripremni dio pozamašnog projekta. Bili smo danas kraj gradilišta i iznenadili se kako ljudi rade i nedjeljom! U pogonu su bageri, nema stajanja.
Kako saznajemo od stručnog tima, na momentalno najvećem hrvatskom gradilištu bit će angažirano sveukupno 200 kineskih građevinara. Razvrstani su u radne skupine od kojih je svaka dobila svoj dio posla, od onih na tunelskoj izgradnji, građevinskim zahvatima, na otvorenim cestama, odvodnji... Kako budu sređivali svu potrebnu viza dokumentaciju, tako će i pristupati na svoje radno mjesto.
– Za smještaj prvih skupina radnika osigurali smo stambene prostore sa sjeverne strane. Do kraja godine imamo plan urediti kontejnersko naselje za planiranih 200 ljudi. Neki od njih su već dobri poznavatelji Hrvatske, budući da su radili na izgradnji Pelješkog mosta. Već su dobro upoznati s građevinskim specifikacijama ovog područja – naveli su nam iz projektnog tima.
Tunel Kozjak dug 2545,7 metara je projektiran za brzinu od 80 kilometara na sat, kao jednocijevni tunel s dvosmjernim prometom i servisnom cijevi. U fazi radova ugovorenoj s China Road and Bridge Corporationom u vrijednosti od gotovo sto milijuna eura, s rokom izvršenja od 36 mjeseci, u duljini 6,85 km predviđena je izgradnja državne ceste s dvije tunelske cijevi, tri nadvožnjaka, jednog prolaza, dva vijadukta i nathodnika planinarskog puta, te zidova za zaštitu od buke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....