Thompsonov nastup okupio je tisuće obožavatelja na stadionu Hrvatski vitezovi u Dugopolju. Cijela scena oko stadiona pretvorila se u tržnicu, gdje su posjetitelji mogli pronaći raznoliku ponudu suvenira.
Prodavalo se sve, od majica, kapa i šalova, pa do zastava koji su varijacija na istu temu. Razgovarali smo s vlasnicom jednog od štandova za koji se može reći koji je bio okupiran sa svih strana.
Ako se odlučite na kupnju majice, neovisno o natpisu izdvojit ćete vas 20 eura. Zastavu od 2 metra platit ćete 50 eura, a manju, od metra i pol 35 eura.
Na susjednom štandu pored kojeg je bila osjetno manja gužva možete pronaći majice po istoj cijeni, ali zastave su jeftinije. Veću zastavu ćete pronaći za 30 eura, a manju za 20.
Zatekli smo samo jedan štand s hranom. Tamo možete pronaći 5 ćevapa za 5 eura. Ako vam to djeluje jeftino, to je zato što naše sugovornike ne brine porez, doista se vode mišlju da se „bez računa ne računa“.
Ipak, vjerujemo da je barem što se tiče prehrambenog dijela ‘Lidl‘ zbog neposredne blizine stadionu izvukao najveću dobit.
U konačnici, ovaj događaj bio je samo još jedan primjer kako se glazbeni spektakli sve češće pretvaraju u velike marketinške pothvate, u kojima je sve na prodaju – od hrane i majica, do emocija i identiteta.