U odnosu na ostale kandidate iz natječaja Pavle Cicarelli je već imao blisko iskustvo s Hajdukom. Bio je šef marketinga u vrijeme predsjedničkog mandata Mate Peroša, a Joško Svaguša mu je otvorio izlazna vrata.
Tada su hodnici Poljuda uvelike pričali o marketinškom projektu 39-godišnjeg Cicarellija koji bi “bijelu” blagajnu napunio s 200 milijuna kuna. Cicarellija nije bilo u vrijeme proslave stogodišnjice Hajduka, a tadašnja Uprava se nije sjetila izvaditi projkekt iz ladica i zaraditi nešto novca.
Što se tiče marketinškog posla, Cicarelli je tu na svom terenu. Prije nego je stigao u Hajduk bio je vrlo uspješan u ORCO property grupi, a prije toga u Karlovačkoj i Zagrebačkoj pivovari. Po drugi put na Poljud dolazi iz agencije Nobilo-Cetinski gdje je bio angažiran....
Tada su hodnici Poljuda uvelike pričali o marketinškom projektu 39-godišnjeg Cicarellija koji bi “bijelu” blagajnu napunio s 200 milijuna kuna. Cicarellija nije bilo u vrijeme proslave stogodišnjice Hajduka, a tadašnja Uprava se nije sjetila izvaditi projkekt iz ladica i zaraditi nešto novca.
Što se tiče marketinškog posla, Cicarelli je tu na svom terenu. Prije nego je stigao u Hajduk bio je vrlo uspješan u ORCO property grupi, a prije toga u Karlovačkoj i Zagrebačkoj pivovari. Po drugi put na Poljud dolazi iz agencije Nobilo-Cetinski gdje je bio angažiran....