Nakon što su to učinili Zara, pa H&M, sada je i Mango, popularni high street brend odlučio izdati svoju home kolekciju tj. liniju proizvoda za kućanstvo. Proizvodi se kao i kampanja već mogu naći na njihovoj stranici na kojoj je Mango predstavio i filozofiju iza mediteranske kolekcije.
- Nema boljeg osjećaja nego osjećati se kao kod kuće. Pritom ne govorimo o vaša četiri zida, nego o mjestu koje je po vama stvoreno za smijeh, razgovore, intimna iskustva, pa čak i zadovoljstvo uživanja u samoći. To je dom. A naš ima pogled. Mediteranski pogled.
Paleta boja njihove kolekcije seže od morsko plave, bež boje pijeska ili pak smeđe kao zemljana planina. Na taj način htjeli su u svakom smislu omogućiti vam autentični doživljaj mediteranskog krajolika.
Laura Vila, direktorica linije Mango Home rekla je da je ovo prirodan sljedeći korak za brend te da se raduju predstavljanju svih novih proizvoda. Za sada se među njima nalazi ponajprije tekstil tj. pidžame, kućni ogrtači, ručnici, deke, navlake za jastuke, posteljina. Cilj je stvoriti osnovne predmete za spavaću sobu, dnevni boravak i kupaonicu koji će domu dati poseban štih.
Jako važno u vremenima kada nema više vremena za greške je da je puno pažnje stavljeno i an održivost i etičnu proizvodnju. Sve tvornice su u blizini Španjolske, tako da nema relokacije industrijskog dijela u Aziju. Naglasak je stavljen na organske materijale, a umjetni npr. punjenje za poplune izrađeno je od stopostotno recikliranog poliestera. Mango se počinje truditi pomoći kružnom gospodarstvu.