Čitava beauty industrija pretrpjela je velike štete zahvaljujući pandemiji, a prodaja parfema nije bila nikakva iznimka. Već u ožujku osjetio se drastičan pad kupnje malih skupih bočica s mirisima skupa s ruževima, sjenilima, rumenilima. Međutim za razliku od ostalih u posljednjem tromjesečju 2020. za parfeme se situacija ipak djelomično preokrenula.
Siječanj je vrijeme u kojem svi zbrajaju svoje dobitke iz lanjske godine, posebno uoči i za vrijeme praznika kada se potrošnja naglo povećava. Nitko nije očekivao radosne izraze lica upravnih odbora velikih beauty kompanija, ali nekima se sreća ipak osmjehnula. Dakako nije riječ samo o sreći, ove godine najprodavaniji proizvodi bili su klasični i provjereno dobri koje ljudi godinama iznova kupuju i radosno im se vraćaju umjesto ludih novih trendova.
Google trends tako je zabilježio i u izvješću objavio da su tri najtraženija parfema u proteklom periodu bili mirisi koje poznajemo jako dugo, a riječ je o Baccarat Rougeu 540, Molecule 01 i Marc Jacobs Perfectu.
Maison Francis Kurkdjian Paris Baccarat Rouge 540 Eau de parfum
Iznimno sofisticiran i klasičan Baccarat Rouge 540 na vašoj koži trajat će vječno i ostavljati lagani povjetarac mirisa jantara, cvijeća ublaženog drvenastom notom. Prava poetska alkemija.
ESCENTRIC MOLECULES Molecule 01
Klasični i vrlo suptilni Molecule 01 s razlogom je ostao hit od prvog dana kada je lansiran u prodaju. Za razliku od često napadnih mirisa on se zasniva na samo jednoj olfaktivnoj noti i spaja s prirodnim feromonima onoga tko ga nosi zbog čega je uvijek jedinstven.
Marc Jacobs Perfect Eau de parfum
Inspiriran krilaticom svoga tvorca 'Savršen sam takav kakav jesam' Perfect je naziv dobio i po tetovaži koju nosi Marc Jacobs na svom zapešću. Razigran cvjetni miris slavi optimizam kojeg nam trenutno svima manjka pa ne čudi što su ga mnogi pokušali dobiti u obliku par kapljica na strateškim mjestima na tijelu.