Simone Rocha jedna je od onih dizajnerica koje modi pristupaju s posvećenošću iz nekih prošlih vremena. Svaka njena revija bilo da se radi o pret-a-porter ili haute-couture kolekcijama donosi komade koji se sa sigurnošću ne mogu naći nigdje drugdje – bogati vez, čipka, biseri, šljokice - sve je ručno vezeno, bogato i raskošno!
Naravno kad smo čuli da upravo ona priprema sljedeću dizajnersku kolaboraciju s brendom H&M koji nas tako uveseljava već godinama, srce nam se malo uzlupalo od uzbuđenja. Međutim, čak i bolje nego da je osmislila nove komade posebno za high street mogula, zavirila je u svoju desetogodišnju arhivu i odabrala najbolje iz svog opusa.
Za sve nas koji negdje čuvamo fotografije i radimo nedostižnu listu želja iz njenih sanjivih kolekcija ovo je najbolja vijest koju smo mogli čuti.
- Prošlo je 10 godina otkako sam započela svoju karijeru, pa je bilo lijepo baciti pogled unatrag kroz vlastitu arhivu. Bilo mi je važno odabrati ključne trenutke koje ste mogli prepoznati kao dio mog osobnog koda i podijeliti svoj identitet s novim kupcima, rekla je za Vogue kad je kolekcija najavljena.
I uistinu, u H&M x Simone Rocha kolekciji naći će se neki i od naših omiljenih komada s njenim potpisom. Tu su karirane crvene hlače iz 2014., kao i topovi obrubljeni šljokicama iz nedavne očaravajuće kolekcije 2020. Ključna razlika od njenog prijašnjeg rada je što će sada njenu odjeću moći kupiti svi – muškarci i žene, djeca i odrasli, a bit će dostupna i u većim brojevima.
- Kad sam počela razgovore s H&M-om rekla sam, ako ću to učiniti, želim to učiniti za sve, ne samo za žene, već i za muškarce i djecu. Također sam inzistirala da osiguraju visoku kvalitetu materijala i proizvodnje, rekla je Rocha za Vogue ranije ove godine.
Važnost redizajniranja postojećih komada za dizajnere je u tome što naglašavaju i dokazuju da njihova odjeća nije prolazna, da će se moći nositi godinama. Održivost mode postala je iznimno popularna posljednjih godina, pa je lijepo vidjeti da za neke modne kuće, ona nije stvar pomodnosti, već je izbjegavanje slijepog slijeđenja trendova oduvijek bio njihov zaštitni znak čak prije nego što je i to postalo trend samo po sebi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....