Poruka s modnih pista bila je vrlo jasna: pletivo je u trendu i to što luđe, to bolje. Dolce&Gabbana zadivili su nas kolekcijom vunenih predmeta i modnih dodataka, a modeli koji su pistom milanskog tjedna mode prošetali odjeveni od glave do pete u debelo monokromatsko pletivo izgledali su uistinu impresivno. Još su upečatljivije djelovale kreacije Roksande Ilinčić, koja se poigrala bojama i teksturama te nam predstavila kolekciju prepunu žarkih kontrastnih nijansi na vrlo nosivim i, kladimo se, vrlo toplim i udobnim komadima.
Posljednji skeptici u ideju da je pletivo itekako šik poklekli su nakon što je Lirika Matoshi, dizajnerica čija je neodoljivo romantična, premda pomalo infantilna haljina s jagodama prošlog ljeta izazvala histeriju među trendsetterima i onima koji trendove prate, isplela džemper ukrašen trešnjicama.
Da, Lirika sama plete svoje kreacije koje postižu cijene od preko 1500 kuna po komadu i za kojima šize influencerice, pa neka vam to bude poticaj da se tijekom blagdanskog lješkarenja prihvatite ručnog rada. Ili pravac u kupovinu pletiva, koje, kao što rekosmo na početku, ove godine treba biti: što luđe, to bolje. Možda vam se posreći pa neki upečatljivi komad pronađete i po sniženoj cijeni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....