StoryEditorOCM
BiznisFERATA JE OPET ‘IN‘

Dalmacija hoće suvremenu željeznicu! Odmah! Zašto se ne obnavlja Lička pruga, zašto se odustalo od obnove Unske pruge?

Piše Jozo Vrdoljak
6. rujna 2023. - 18:30

Dalmacija je prije rata bila povezana s unutrašnjosti s dvije željezničke pruge, Ličkom i Unskom, a sredinom osamdesetih godina prošlog stoljeća ozbiljno se raspravljalo o izgradnji jadransko-jonske pruge.

Neslužbene informacije govore da se Unskom prugom prevozilo oko četiri milijuna tona tereta robe i oko dva milijuna putnika. Prevozio se rasuti teret, od pšenice i ugljena do nafte i naftnih derivata. Prema redu vožnje iz 1991. godine, kroz bihaćku i kninsku željezničku stanicu dnevno su prometovala 34 putnička i brojni teretni vlakovi. Danas je Unska pruga zatvorena, a Lička nema ni približne pokazatelje kakve je imala Unska pruga. Gospodarske institucije i udruženja čak nemaju ni podatke o prometu posljednjih godina. Mirjana Čagalj, potpredsjednica Hrvatske gospoda...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. studeni 2024 22:41