StoryEditorOCM
Biznisprazni kreveti

Hotelijeri se bore za svakog gosta: Nudimo im gratis noćenje, izlete brodom, spa tretmane, ali jedna loša vijest preko noći prepolovi rezervacije

14. srpnja 2020. - 07:35

Iako je ovogodišnji srpanj po mnogočemu u turizmu drukčiji od svih koje smo do sada imali, po jednom detalju je jednak svakom drugom turističkom srpnju posljednjeg desetljeća, a to su sniženja, prodaje u posljednji trenutak, akcije, popusti...

Na polovici srpnja nema hotelske kuće u Hrvatskoj koja nije na svojim stranicama oglasila prodaju po posebno pogodnim cijenama u "last minute" prodaji, što znači i do 30 posto jeftinije u odnosu na ranije oglašenu ponudu.

I nema u tome ničega novog, jer gotovo svake od prethodnih iznimno uspješnih turističkih godina, događalo se isto s famoznim "srpanjskim rupama", spuštalo se cijene u posljednji trenutak kada se već vidjelo da će neki kreveti u hotelima ostati prazni.

Razlika između tih ranijih i ovogodišnjeg srpnja i "last minute" ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 22:05