StoryEditorOCM
Biznisistraživanje gfk

Hrvatski kupci izabrali: u ovim trgovačkim lancima je najljubaznije osoblje, ovdje imaju najbolje svježe voće i povrće

Piše Vijesti SD
5. rujna 2024. - 15:26

U prvih šest mjeseci ove godine kupci u Hrvatskoj troše 7 posto više na namirnice u dućanima u odnosu na isto razdoblje lani.

Otkrilo je to novo istraživanje tvrtke GfK Hrvatska provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku 1500 kućanstava na razini cijele države. Podaci se odnose na kupovine za kućanstvo i prikupljaju se kontinuirano.

“Ako za usporedbu uzmemo 2019. kao godinu prije pandemijske i inflacijske krize, u prvih šest mjeseci ove godine na namirnice trošimo 36 posto više.

Ipak, učestalost kupovine dosegla je najnižu razinu u posljednjih deset godina, ali nam je iznos računa 12 posto veći u odnosu na prvu polovicu prošle godine te iznosi 13 eura”, tumače u GfK-u.

Posebno je pak zanimljivo njihovo istraživanje o zadovoljstvu kupaca, odnosno pokretaču izbora trgovine u kojoj će obaviti shopping, piše Danica.hr.

“Kada analiziramo pokretače izbora trgovine, na prva tri mjesta su svježe voće i povrće, lokacija te orjentacija u trgovini”, navode u agenciji za istraživanje tržišta.

Kad je riječ o svježem voću i povrću, kupci su najzadovoljniji u Lidlu, a potom slijede Kaufland i Interspar. Zaposlenici (blagajnice i drugo osoblje u dućanima) najbolje su prema izboru kupaca ocijenjeni u Kauflandu, KTC-u i malim formatima Konzuma.

Orjentacija u dućanu i raspored polica pak najbolja je u supermarketima i hipermarketima Konzuma, Lidlu i KTC-u, pokazalo je novo istraživanje GfK-a provedeno ove godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2024 08:47