Visoka kvaliteta, pouzdanost, fleksibilnost, inovacije, operativna efikasnost i financijska stabilnost neki su od važnijih temelja na kojima AD Plastik Grupa, najveći hrvatski proizvođač plastičnih dijelova za automobilsku industriju, gradi svoju odličnu poziciju na surovnom globalnom tržištu.
Zahvaljujući kvalitetnim strateškim odlukama solinski koncern kojim već četvrtu godinu upravlja Marinko Došen ustrajno jača svoju poziciju malog globalnog dobavljača i ulazi u (naj)višu kategoriju u kojoj se podrazumijeva još napredniji razvoj i najmodernija tehnologija.
U sporovoznoj djelatnosti sve je definirano u idućih pet do sedam godina pa AD Plastik, zahvaljujući sklopljenim ugovorima i poslovima o kojim se razgovara, ima garantiran rast od barem 7 do 10 posto godišnje.
Tre...
StoryEditorOCM
Biznispriča o uspjehu
Kako je solinski koncern postao jak igrač na globalnom tržištu: 'Želimo biti lideri u proizvodnji automobilskih komponenti na području Istočne Europe'
26. kolovoza 2018. - 10:10
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....