StoryEditorOCM
Biznispriča o uspjehu

Kako je solinski koncern postao jak igrač na globalnom tržištu: 'Želimo biti lideri u proizvodnji automobilskih komponenti na području Istočne Europe'

Piše Dražen Gudić
26. kolovoza 2018. - 10:10

Visoka kvaliteta, pouzdanost, fleksibilnost, inovacije, operativna efikasnost i financijska stabilnost neki su od važnijih temelja na kojima AD Plastik Grupa, najveći hrvatski proizvođač plastičnih dijelova za automobilsku industriju, gradi svoju odličnu poziciju na surovnom globalnom tržištu.

Zahvaljujući kvalitetnim strateškim odlukama solinski koncern kojim već četvrtu godinu upravlja Marinko Došen ustrajno jača svoju poziciju malog globalnog dobavljača i ulazi u (naj)višu kategoriju u kojoj se podrazumijeva još napredniji razvoj i najmodernija tehnologija.

U sporovoznoj djelatnosti sve je definirano u idućih pet do sedam godina pa AD Plastik, zahvaljujući sklopljenim ugovorima i poslovima o kojim se razgovara, ima garantiran rast od barem 7 do 10 posto godišnje.

Tre...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. studeni 2024 05:02