StoryEditorOCM
Bizniskomentar marka biočine

‘Ledo‘ je krenuo u Europu, ali za ovdašnju proizvodnju, čak i njezino širenje, ne bi trebalo strahovati. Fortenova ima još dragulja, pitanje je što njih čeka

Piše Marko Biočina
30. ožujka 2021. - 14:42

Prodaja Leda i ostalih tvrtki iz segmenta smrznute hrane Fortenova grupe (bivšeg Agrokora) najvažnija je poslovna transakcija koja će se dogoditi u Hrvatskoj ove godine, a možda i duže. Iz više razloga.

Kao prvo kupac – tvrtka Nomad Foods je platila iznimno visoku cijenu od 615 milijuna eura. Na početku cijelog procesa u domaćoj poslovnoj zajednici je bilo dosta skepse oko najava da čelnici Fortenove očekuju više od 600 milijuna eura za Ledo, tvrdilo se da je to nerealno. Ipak, pokazalo se da postoji kupac koji je za Ledo spreman platiti iznos u visini 13-godišnje operativne dobiti.

Razlog je taj što se radi o najvećem europskom proizvođaču smrznute hrane, koji istovremeno ne proizvodi sladoled. Pa je logika jasna – kupnjom Leda dobit će dominantu poziciju na tržištima držav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 01:09