Lažni kuponi za domaće trgovačke lance šire se Facebookom, Twitterom i WhatsAppom te pokušavaju korisnike navući na klikanje na poveznicu koja, recimo samo tako, ne vodi prema bonu od 600 odnosno 1000 kuna, piše T-portal.
Ipak, za reakciju na lažne bonove nije trebalo dugo čekati. Naime, ubrzo su se olasilli i Konzum i Bipa.
U opticaju je također i lažni bon za Lidl u iznosu od 1000 kuna, no njemački trgovački lanac još se oko njegovog postojanja nije izjasnio. Nepotrebno je naglašavati da se i ovdje radi o prijevari.
Iako nije poznato u kojoj mjeri i može li uopće naštetiti osobnim podacima koje imate u vašim mobitelima, kao i može li uređaj zaraziti virusom, oba izvora predlažu da korisnik dvaput provjeri prije nego što krene klikati na link u poruci.
Iako prijevare...
StoryEditorOCM
BiznisPAMETNO KLIKANJE
Ljudi, oprez! Na društvenim mrežama nude se lažni bonovi za Konzum, Lidl i Bipu, ne nasjedajte na prevaru
13. rujna 2017. - 15:32
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....