StoryEditorOCM
Bizniszagreb je po broju PRODAVAONICA prestigao beč, a split je na najboljem putu da prestigne i metropolu

MALA ZEMLJA ZA VELIKU KUPNJU Gradi se još 11 šoping-centara, a veliki lanci odjeće otvaraju stotine trgovina

Piše PSD.
5. rujna 2011. - 21:11
U Hrvatskoj, prema posljednjim podacima, trgovački centri zauzimaju površinu od oko 900.000 četvornih metara! Ta brojka govori da smo, u odnosu na broj stanovnika, među vodećim zemljama u Europi po broju šoping-kvadrata.

Također, Hrvati su pri vrhu europske ljestvice po potrošnji na odjeću - na “krpice” trošimo dvostruko više od, primjerice, Poljaka.

Iako ekonomisti, ali i građani, ne vide potrebu za novim trgovačkim centrima u zemlji - tvrde da bi radije razvijali industriju i proizvodnju, a ne prodaju jeftine kineske odjeće - U Hrvatskoj i dalje niču golemi trgovački centri i lanci.

Neki od njih su se samo specijalizirali za odjeću. Tako je njemački tekstilni div “Kik” prije nekoliko dana otvorio pet novih prodavaonica odjeće po pristupačnim cijenama, a najavljuje ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 12:39