Promet trgovine na malo u ožujku je bio realno manji za 2,8 posto nego istog lanjskog mjeseca. Premda se nastavlja negativni trend započet prije 18 mjeseci, dinamika pada ipak je znatno usporena, navode analitičari Hrvatske gospodarske komore (HGK), te ističu da je tom usporavanju ipak kumovao i učinak baznog efekta jer je prošlogodišnjeg ožujka realni pad iznosio znatno viših 17,4 posto.
Nastavak pada prodaje automobila, koji iznosi 34 posto, pad prodaje namještaja od 13,2 posto, tekstilnih i odjevnih predmeta, čija je prodaja smanjena 5,2 posto, pridonijeli su ukupnom padu maloprodaje u zemlji.
Nominalni rast od 3,1 posto zabilježen je u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno živežnim namirnicama, gdje se realizira oko 35,4 posto ukupnog prometa trgovine na malo.
An...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....