StoryEditorOCM
Bizniszajednička promotivna kampanja

Mastercard i Hrvatska turistička zajednica na tržištima Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Nizozemske

Piše Promo
19. srpnja 2022. - 08:59

Tehnološki lider Mastercard i Hrvatska turistička zajednica, nacionalna institucija zadužena za promociju hrvatskog turizma u zemlji i svijetu, udružili su snage u provedbi zajedničke promotivne kampanje „Experience all Croatia has to offer“ s fokusom na tržišta Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Nizozemske. Riječ je o kampanji koja je temeljena na konkretnim podacima koji pružaju odličan uvid u potrebe, navike i strasti suvremenih putnika, a tako i odličnu priliku da ih se putem promotivnih aktivnosti motivira na turistički posjet Hrvatskoj. Pritom se putnicima pristupa na posebno prilagođen način putem digitalnog oglašavanja, društvenih mreža, PR-a i suradnje s inozemnim influencerima, a aktivnosti će se na navedenim tržištima provoditi narednih mjesec dana.

...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. studeni 2024 13:40