StoryEditorOCM
Biznistrendovi u turizmu

Partnerstvo Mastercarda i Šibensko-kninske županije: korištenje podataka u kreiranju i komuniciranju turističke ponude turistima u svijetu

Piše promo
1. kolovoza 2022. - 12:36

Pandemija je učinila postojeće modele predviđanja turističkih trendova manje relevantnima, a istovremeno se javila rastuća potreba za razumijevanjem suvremenih putnika i prilagođavanjem njihovim zahtjevima. Stoga se tehnološki lider Mastercard udružio sa Šibensko-kninskom županijom kako bi ova važna turistička regija dobila uvid u podatke o ponašanju turista koji će se koristiti za kreiranje budućih turističkih proizvoda te definiranje novih marketinških kampanja.

Danas se brojke uspoređuju s onima iz rekordne 2019. godine, a cilj je nadmašiti te rezultate zahvaljujući boljem razumijevanju novih planova, interesa i želja posjetitelja. Mastercardova platforma Tourism Insights analizira cijeli potrošački put, prije, za vrijeme i poslije putovanja te organizacijama za uprav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 00:33