StoryEditorOCM
Biznis‘smart service‘

‘QR, molim jedan dobro pečeni biftek!‘: pandemija potaknula kreativce, osmišljeno beskontaktno naručivanje jela i pića

18. srpnja 2020. - 08:53

Da je pandemija potaknula kreativce dokaz je i mala prezentacija novog beskontaktnog sustava naručivanja jela i pića u restoranima, koji razvija Hrvatska obrtnička komora u suradnji s tvrtkom "Muzika i to". I dosad se mobitelom moglo naručiti jelo i piće uz dostavu, ali sada je to moguće i u lokalu.

Sustav "Smart service" najviše ide u prilog stranim gostima, jer ponuđen je na više jezika, kao i svima koji žele što manje kontaktirati s konobarima. Dakle, sjednete za stol na kojemu vas dočekuje QR kod (Quick Response, brzi odgovor) koji mobitelom slikate i odmah ulazite u jelovnik, birate i stavljate u košaricu ono što želite isto kao kod online kupovine. Ono što gost naruči, osoblju izlazi na printer. Gosti naručuju na engleskom ili njemačkom, a konobarima stiže na hrvatskom jeziku...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. studeni 2024 16:52