StoryEditorOCM
Bizniskonfekcioniranje ponude

Stručnjak za turizam upozorava: Naša mjesta izgubila su dušu i toplinu koja nam je bila glavni adut. Gosti traže originalnost, a ne savršene kopije

29. srpnja 2017. - 14:03
kupacice_foto8-260717

Dosadašnji rezultati turističkog prometa u Hrvatskoj stvorili su sliku u domaćoj javnosti kako smo turistički šampioni oko kojih se vrti cijeli svijet, pa smo o tijeku sezone i sadašnjemu turističkom trenutku zemlje razgovarali s Nedom Pinezićem, predsjednikom Zajednice obiteljskog smještaja Hrvatske pri HGK-u.

– Radije bih bio malo suzdržan nego euforičan u vezi s ovogodišnjom turističkom sezonom jer mi smo često skloni pretjerivanju. Bilo je odavno jasno kako nam je lipanj idealno posložen s dva produljena vikenda i školskim praznicima u važnim emitivnim zemljama i sada ne treba od toga praviti spektakl. Sezona je odlična, sve teče po planu, ali imamo još puno prostora za rast i napredovanje. Mi smo lijepa i bliska zemlja, puno se uložilo u kvalitetu, predgrađe smo tržišta od ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. prosinac 2024 16:21