![<p>Nakon što je u Kini pokrenula trend livestream šopinga, odnosno izravne online kupovine, Zara planira sličan eksperiment proširiti i na Europu te Sjedinjene Američke Države</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/04/o_26765479_1024.jpg)
Španjolski maloprodajni div Inditex, vlasnik robne marke odjeće Zara, u prvom je tromjesečju ostvario rast dobiti slijedom rekordne prodaje, zahvaljujući poticanju razvoja online poslovanja, objavila je kompanija srijedu.
Tvrtka, koja je vlasnica i marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershku i Oysho, ostvarila je u tromjesečju od veljače do travnja na godišnjoj razini rast neto dobiti za 10 posto, na 734 milijuna eura.
Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.
Španjolska je grupa priopćila o skoku prihoda od prodaje za pet posto, na 5,9 milijardi eu...